וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליק הצליח היכן שפפ וקרויף כשלו: "כמה נקודות מקבלים על 0:1?"

המאמן הגרמני של ברצלונה הפך לשלישי שפותח עונה עם 7 מ-7, ולא התרגש מעקיצה על הניצחון הדחוק. קונדה: "אנחנו נהנים אצלו"

תיקתקנו, 25.9/ספורט1

שבעה משחקי ליגה, שבעה ניצחונות - זה המאזן של ברצלונה בפתיחת העונה בספרד. הקטלאנים הסתפקו אמש (רביעי) ב-0:1 קטן בבית מול חטאפה, בזכות שער שביעי של רוברט לבנדובסקי. הגול הזה הפך את האנזי פליק למאמן השלישי בתולדות המועדון שמשיג את כל 21 הנקודות הראשונות, אחרי טאטה מרטינו ב-2013/14 וארנסטו ואלוורדה ב-2017/18. האחרון נעצר במשחק השמיני ולא השווה את השיא של מרטינו, אליו יוכל להצטרף פליק בשבת אם ינצח בחוץ את אוסאסונה.

פפ גווארדיולה, יוהאן קרויף וטיטו וילאנובה לא עברו את מחסום המשחק השביעי בימיהם כמאמני ברצלונה, אבל פליק כאמור עמד באתגר הזה ובסיום הדף טענות לגבי התוצאה הדחוקה. "זה רק 0:1", אמר לו שדר הקווים. המאמן הגרמני השיב: "וכמה נקודות מקבלים אם מנצחים רק 0:1?".

פליק המשיך: "לא חשבתי שנשבור שיאים, אבל זה לא חשוב לי. אני חושב רק על המשחק הבא. אני גאה מאוד בשחקנים ובאוהדים, הם הבינו מה עליהם לעשות במשך 90 הדקות. חטאפה מתגוננת היטב, זו קבוצה מאוד קומפקטית. לא קל להתמודד איתה. לפרקים חסרה לנו מהירות בתנועה שלנו, אבל הצלחנו להבקיע שער אחד ולהשיג את שלוש הנקודות. לאמין ימאל עושה את ההבדל, אנחנו חייבים לשמור עליו כמו על כל אחד אחר".

האנזי פליק מאמן ברצלונה עם ראפיניה. רויטרס
"לא חשבתי שנשבור שיאים". האנזי פליק עם הקפטן שלו במשחק, ראפיניה/רויטרס

ז'ול קונדה, שהרמה שלו הובילה לטעות של דויד סוריה ולשער של לבנדובסקי: "לא תמיד אפשר לנצח בהפרש גדול, זה קורה. הכי חשוב שיצרנו מספיק מצבים ולקחנו את שלוש הנקודות. חטאפה יריבה קשה. שלטנו, הגענו למספיק הזדמנויות, גם אם לא כבשנו. הקבוצה נהנית אצל פליק מהאימונים והמשחקים. הוא מאמן תובעני ואנחנו מסתדרים היטב. זה הולך טוב עד עכשיו".

אריק גרסיה, שהורחק בפתיחת המשחק במונאקו בליגת האלופות, בהפסד היחיד של ברצלונה העונה: "תחושה טובה להיות מסוגל לשחק פעמיים אחרי האדום הזה, שהיה כולו חוסר מזל. הניצחון הזה היה חשוב לי ולקבוצה מאוד. יש לוח קשה עם משחקים כל שלושה ימים, אבל אנחנו עובדים מאוד קשה ויש חיבור טוב בקבוצה. זה בא לידי ביטוי בתוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully