וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השוער היהודי הצעיר ארון יעקובישווילי זומן לסגל ברצלונה הבוגרת

אחיו של אנטל מג'ירונה יישב לראשונה על הספסל מול חטאפה, לאור פציעת טר סטגן. מוליכת הטבלה תשמור על מאזן מושלם? (22:00)

תיקתקנו, 24.9 - סיכום אירועי היום בספורט/ספורט1

אחרי משחקה של ריאל מדריד, ברצלונה תרצה הערב (רביעי) להמשיך את פתיחת העונה המושלמת שלה בליגה הספרדית, ותקבל הזדמנות נוחה להמשיך במומנטום ולהתאושש בבית כשתארח את חטאפה החלשה.

ארון יעקבשווילי שוער יהודי של ברצלונה. ברצלונה, אתר רשמי
לראשונה בסגל. יעקובישווילי/אתר רשמי, ברצלונה

ברצלונה - חטאפה (רביעי, 22:00)

אחרי פתיחת העונה המרשימה, שכללה שישה ניצחונות בשישה משחקים, בארסה רוצה לשמור על הפער שלה מריאל מדריד. העונה של בארסה החלה עם שלוש תוצאות 1:2 אבל מאז היא ניצחה 1:7 את ויאדוליד, 1:4 את ג'ירונה ו-1:5 את ויאריאל בחוץ, כשרוברט לבנדובסקי וראפיניה נראים במיטבם.

הפציעה של טר סטגן פגעה מעט במצב רוח במועדון, אבל כעת בארסה שבה הביתה אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים במטרה לשפר את מאזנה, אחרי שאיבדה רק 2 נקודות בעשרת משחקיה האחרונים מול הקהל הביתי. חטאפה מנגד היא אחת משתי קבוצות בליגה שטרם ניצחו העונה, ובמאזנה ארבעה הפסדים ו-2 נקודות בלבד. היא מחפשת נקודת חוץ ראשונה בברצלונה מאז 2018.

פציעתו הקשה של מארק אנדרה טר סטגן אילצה את האנזי פליק לאלתר. איניאקי פניה כמובן יפתח בשער, ומי שזומן לסגל הוא ארון יעקובישווילי בן ה-18, בן לאב יהודי ואחיו הצעיר של אנטל מג'ירונה. השניים יכולים לייצג באופן תיאורטי את נבחרת ישראל, אך אנטל שותף בינתיים בנבחרת הונגריה עד גיל 18, 19 ו-21, בעוד ארון שותף בנבחרת הונגריה עד גיל 17 ו-18.

בארסה סובלת מלא מעט חיסורים ונאלצת להסתדר מלבד טר סטגן גם בלי רונלד אראוחו, אנדראס כריסטיאנסן, מארק ברנאל, גאבי, פרנקי דה יונג, דני אולמו ופרמין לופס. אחרי הרוטציה בסוף השבוע האחרון, פליק עשוי לשלב את פאו קובראסי, אלחנדרו באלדה ומארק קסאדו, כאשר פראן טורס חוזר מהשעיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

עוד ברביעי:
ג'ירונה - ראיו וייקאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully