וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שצ'סני אישר שיחתום בברצלונה: "חוסר כבוד להתעלם מהצעה כזו"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 19:48

פליק הבהיר לראשי המועדון: "זה שצ'סני או אף אחד אחר". השוער הפולני בן ה-34 מוכן לאתגר: "הבנתי שנוצר מצב בעייתי אחרי הפציעה של טר סטגן"

תיקתקנו, 25.9/ספורט1

האנזי פליק הבהיר לראשי ברצלונה שזה "וויצ'ך שצ'סני או אף אחד אחר", כך דווח בתקשורת הספרדית היום (רביעי) ואכן השוער הפולני הוא זה שיגיע כדי למלא את החלל שנוצר בעקבות פציעתו של מארק-אנדרה טר סטגן. שצ'סני לא רצה לפרוש בגיל 34, אבל בחר בצעד הזה כדי שחוזהו לא ימשיך להכביד על יובנטוס, שלא הצליחה למכור אותו לקבוצות בערב הסעודית לפני סיום החלון.

לאחר הידיעות כי סיכם את תנאיו והוא יגיע לחתום כבר השבוע, אחרי שיפתור כמה בעיות חוזיות קלות מול יובנטוס שאמורה לקבל פיצוי מסוים, אישר השוער לאתר "ספורט" הקטלאני את הגעתו: "יש לי כבוד רב להיסטוריה של ברצלונה, זה אחד המועדונים הטובים בעולם. הבנתי את המצב הבעייתי שנותר בעקבות הפציעה של טר סטגן ואני חושב שזה יהיה חוסר כבוד מצדי לא לשקול הצעה כזו".

שחקני נבחרת פולין, רוברט לבנדובסקי, וויצ'ך שצ'סני. Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto, GettyImages
שוב יחד. רוברט לבנדובסקי עם וויצ'ך שצ'סני/GettyImages, Marvin Ibo Guengoer - GES Sportfoto

שצ'סני השתכנע לחזור מפרישה בין היתר משום שמדובר בהזדמנות מקצועית נדירה עבורו, וגם האפשרות לשתף שוב פעולה עם חברו לנבחרת פולין רוברט לבנדובסקי קוסמת לו. הוא צפוי להשתכר כ-3 מיליון יורו לעונה בברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully