וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה כבר פנתה לנבאס ושצ'סני, שמועדף אצל פליק"

בקרוב ינחת שוער חדש בשורות מוליכת לה ליגה: דקו והמאמן צמצמו את רשימת המועמדים הארוכה. יובנטוס תדרוש פיצוי על הפולני שיחזור מפרישה

תיקתקנו, 23.9/ספורט1

ברצלונה ממשיכה לחפש אחר שוער חדש לאור פציעתו הקשה של מארק אנדרה טר סטגן. לפי "מונדו דפורטיבו", המאמן האנזי פליק והמנהל המקצועי דקו נפגשו אמש (שלישי) לאחר האימון כדי לדון באפשרויות, ועושה רושם ששני המועמדים המובילים כרגע הם וויצ'ק שצ'סני וקיילור נבאס.

לפי אותו דיווח, ברצלונה כבר פנתה לשני השוערים הוותיקים ושניהם הביעו עניין להצטרף - גם אם לא מדובר בחוזה לעונה מלאה, או במשכורת גבוהה. פליק, כך נטען, היה מעדיף את שצ'סני, שאמנם פרש לאחר יורו 2024 אך יהיה מוכן לשוב לכר הדשא אם ברצלונה תפנה אליו.

יש לציין ששצ'סני אמנם פרש מכדורגל, אולם במסגרת התרת חוזהו מיובנטוס (היה חתום עד 2025) ישנו סעיף לפיו אם יחתום בקבוצה בכירה - הגברת הזקנה תצטרך לקבל פיצוי. לפי "ספורט", לא מדובר בפיצוי גבוה במיוחד, או כזה שעלול לפוצץ את העסקה. "שצ'סני משוכנע שיוכל להפוך לשוער הבכיר של ברצלונה", נכתב.

שוער נבחרת פולין, וויצ'ך שצ'סני. Dan Mullan, GettyImages
בקרוב זה ייסגר? שצ'סני/GettyImages, Dan Mullan

"איניאקי פניה עושה עבודה באימונים והיה טוב בקדם העונה", אמר פליק במסיבת העיתונאים אמש, "הוא עובד קשה. תמיד קשה לשוער מחליף לעלות ולהיות שוער ראשון. נדבר בינינו עם דקו ונחליט מה לעשות, אבל אנחנו לא לא מרגישים לחץ. אנחנו מרגישים בנוח עם איניאקי. לקנות כבר שוער לעתיד? נבחן את האופציות, נראה איך דברים מתפתחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully