וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית המנהלת תאושר: "נשחק כל עוד זה אפשרי"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 8:39

החלפת ביתיות, מעבר לאצטדיונים במרכז או משחקים ללא קהל, העיקר שהליגה לא תיעצר: "כל עוד אפשר לשחק כדורגל עם או בלי קהל, אנחנו נשחק"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

דירקטוריון מינהלת הליגות בכדורגל יתכנס היום (רביעי) בשעה 12.00 לישיבת זום כדי לאשר את התוכנית עליה פורסם כאן אתמול בבוקר ובבסיסה השינויים הצפויים בעקבות המצב בצפון.

הגם שלפנות בוקר נורה טיל לגוש דן, אין שינוי בהנחיות פיקוד העורף במרכז וההגבלות הן עדיין בנוגע לאזור חיפה, צפונה מהעיר ומזרחה ממנה. הדירקטוריון יאשר את התכנית שמדברת על החלפת ביתיות, מעבר לאירוח באיצטדיונים מנתניה ודרומה וכן משחקים ללא קהל.

דור תורג'מן שחקן מכבי תל אביב מאוכזב לפני שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המטרה: לא לעצור את הכדורגל/מאור אלקסלסי

כך למשל המשחק בין מכבי בני ריינה לבית"ר ירושלים בשבת הקרובה אמור לעבור לבלומפילד, המשחק בין הפועל חיפה להפועל באר שבע אמור לעבור לטרנר, המשחק בין בני סכנין למכבי נתניה אמור לעבור לפתח תקוה והמשחק הדחוי בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים עשוי להתקיים ביום שלישי הבא בבלומפילד.

"נשחק כל עוד זה אפשרי. הליגות המקצועניות הן מקום עבודה לכל דבר וכל עוד אפשר לשחק כדורגל עם קהל או בלי קהל, אנחנו נשחק", אומרים גורמים במנהלת.

החשש הגדול גם של הקבוצות וגם של המנהלת הוא מעצירת הכדורגל, דבר שעלול להוביל לבריחת שחקנים זרים מאזור מלחמה ולכן המאמצים מתרכזים בקיום הליגות כל זמן שפיקוד העורף מאפשר שגרה באזור נרחבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully