וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ: "רודרי הקשר הטוב בעולם, אי אפשר להחליף אותו"

מאמן סיטי מתפלל שהכוכב שלו "ייעדר פחות זמן ממה שחושבים", לפי ESPN זה ייקח בין 5 ל-8 חודשים: "סומך על הסגל שלי, נהיה טובים"

תקציר גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 1:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי מנסה להתרגל לחיים החדשים ללא רודרי. הקשר הנפלא שנפצע במהלך ה-2:2 מול ארסנל המריא לברצלונה כדי להיבדק ולעבור ניתוח, וכעת לא נותר לפפ גווארדיולה להתפלל שתקופת ההיעדרות תהיה "פחות זמן ממה שחושבים". לפי ESPN, בכפוף להחלטה של השחקן לגבי אופן הטיפול, הוא יחמיץ בין חמישה לשמונה חודשים.

"עדיין אין תשובה חד משמעית", אמר פפ. "הוא יהיה בחוץ זמן רב, אבל חלק מהקולות אומרים שזה יהיה קצת פחות זמן. כרגע קשה להגיד. אנחנו עדיין מחכים לטלפונים האחרונים לגבי סוג הניתוח שהוא צריך".

הספרדי הוא ככל הנראה השחקן החשוב ביותר במכונה המשומנת של גווארדיולה, וגם המאמן יודע זאת. "אי אפשר להחליף אותו", אמר. "זה לא פשוט ללא הקשר הטוב בעולם. המשימה שלי היא למצוא פיתרון ולהיות תחרותיים. אני סומך מאוד על השחקנים שלי ותהיה לנו עונה טובה".

רודרי שחקן מנצ'סטר סיטי הפצוע עם מאמנו פפ גווארדיולה. רויטרס
שחקן שקשה מאוד להחליף. רודרי עם פפ/רויטרס

ללא רודרי כמובן, סיטי ניצחה אמש 1:2 את ווטפורד במסגרת גביע הליגה. פפ - המאמן המצליח בתולדות המפעל - הצהיר בסיום: "בסיבוב הבא, אני כבר מודיע, אשחק רק עם מחליפים. אנחנו לא הולכים לבזבז אנרגיה על המפעל הזה, זה בטוח. לעולם לא נוותר על מפעל, אבל שיחקנו לפני 50 שעות. אני לא מתכוון לסכן את הליגה או את ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully