וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי גברה על ווטפורד, שלושער לאנקונקו בצ'לסי

48 שעות אחרי משחק העונה נגד ארסנל, אלופת אנגליה העפילה לסיבוב הרביעי בגביע הליגה עם 1:2 על היריבה מהצ'מפיונשיפ. 0:5 מוחץ לצ'לסי על בארו מהליגה הרביעית

תקציר גביע הליגה: מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 1:2/ספורט1

משחקי הסיבוב השלישי בגביע הליגה באנגליה יצאו לדרכם הערב (שלישי) וגם הקבוצות הגדולות בממלכה נכנסו למעגל המשחקים. במוקד, מנצ'סטר סיטי לא התקשתה לחלוף על פני ווטפורד על אף שהייתה לה מנוחה של 48 שעות בלבד מאז המפגש עם ארסנל וצ'לסי התפוצצה על מוליכת הליגה הרביעית בטיבה.

מתאוס נונס, קשר מנצ'סטר סיטי. GettyImages
יכול להרשות לעצמו לחייך. נונס לקח את ההזדמנות/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - ווטפורד 1:2

לפני כ-48 שעות אלופת אנגליה עוד אירחה את ארסנל למשחק העונה בפרמיירליג וחילצה נקודה הודות לשער שוויון של ג'ון סטונס בדקה ה-90+8, אבל לא חלף הרבה זמן עד שהיא שוב עלתה לכר הדשא כאשר אירחה את ווטפורד ששמה לעצמה גם העונה מטרה לשוב לפרמיירליג. פפ גווארדיולה העניק מנוחה למרבית כוכביו, קייל ווקר וז'רמי דוקו היו היחידים שפתחו בשני המשחקים ויחד איתם עלו ב-11 בין היתר פיל פודן וג'ק גריליש. דוקו כבש כבר בדקה החמישית מבישול של גריליש, מתיאוס נונס הכפיל מבישול של ריקו לואיס בדקה ה-38 וטום אינס רק צימק בדקה ה-86, אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

צפו בתקציר הניצחון של צ'לסי על בארו

תקציר גביע הליגה: צ'לסי - בארו 0:5/ספורט1
כריסטופר אנקונקו, שחקן צ'לסי. GettyImages
שלושער ב-0:5 המוחץ של צ'לסי. אנקונקו/GettyImages

צ'לסי - בארו 0:5

הבלוז נכנסים למומנטום ואחרי ניצחונות חוץ על בורנמות' ו-ווסטהאם במסגרת הליגה, הם אירחו את מוליכת הליגה הרביעית ומחצו אותה עם שחקני המשנה. אנזו מארסקה החליף את כל ההרכב ובין השאר העניק הזדמנות לז'ואאו פליקס, פדרו נטו, מיכאילו מודריק וכריסטופר אנקונקו שיחסית ממעטים לשחק בליגה, אפילו בן צ'ילוול עלה מהספסל בפתיחת המחצית השניה במקום מאלו גוסטו שחזר מפציעה, אבל כוחות זה לא היה בין כה. אנקונקו השלים צמד ברבע השעה הראשונה, פול פרמאן בדקה ה-28 בשער עצמי העלה את צ'לסי ל-0:3 ובמחצית השנייה כבש נטו את שערו הראשון במדים הכחולים. אנקונקו השלים שלושער בדקה ה-75 וזה נגמר ב-0:5 קליל.

תוצאות נוספות

וולסול - לסטר סיטי 0:0 (3:0 בפנדלים)
וויקומב - אסטון וילה 2:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully