וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לחוצה על חיזוק: "בסגל הקצר הזה יהיה קשה להחזיק מעמד"

25.9.2024 / 6:48

אחרי הניצחון על קרית אתא ולאור המצב בקבוצה גובר הלחץ לצרף שחקן או שניים: "מקווים להביא מישהו בשבוע הקרוב". יוקובאיטיס שהצטיין מרוצה: "מרגיש שהייתי פה המון זמן"

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב העפילה אמש (שלישי) לחצי גמר גביע ווינר בזכות ניצחון נוח 67:94 על עירוני קרית אתא באולם בחולון. הצהובים יפגשו את הפועל חולון בחצי הגמר ביום שישי הקרוב (15:10) כדי לחזור לגמר נוסף במפעל הפותח את העונה.

האלופה היתה צמודים לקרית אתא במשך כמעט מחצית שלמה, לפני שיצאה לריצת 2:23 בסוף הרבע השני וברחה ליתרון 19 במחצית, כולל שלשה של רוקאס יוקובאיטיס מיותר מחצי מגרש. המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול, כשמכבי מחלקת את העומסים. ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות בקבוצה, כשהליטאי הוביל עם 15 נקודות ותמיר בלאט הוסיף 14.

"נחמד להתחיל עם ניצחון את גביע הליגה", אמר בסיום יוקובאיטיס, "לא ידעתי איך זה יהיה, כי המשחק עבר לחולון ושאלתי אם יבואו הרבה אנשים. חשבתי שיבואו 20-30 כי זה לא בבית, מדהים לשחק בכזאת אווירה. האוהדים נותנים לנו אנרגיות לרוץ ומעניקים מוטיבציה".

"אנחנו מתאמנים על זריקות מהחצי בכל אימון, אז כנראה שזה עובד", סיפר בחיוך כשנשאל על הקליעה משלושת-רבעי מגרש בסיום המחצית הראשונה. "אני מתרגל לתל אביב, העיר יפה. זה החודש הראשון שלי פה, אבל אני מרגיש שהייתי פה המון זמן ומגיע קרדיט גדול למכבי כארגון שעוזר לי כל הזמן להרגיש בבית".

רוקאס יוקובאיטיס, מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצה מאוד בתל אביב. יוקובאיטיס/דני מרון

הצהובים מקווים לצרף שחקן אחד או שניים במהלך השבוע הקרוב כדי שיוכלו לסייע להם בפתיחת העונה ביורוליג. גורמים במועדון הסכימו עם הקביעה של המאמן עודד קטש כי הקבוצה חייבת לצרף שחקנים על מנת שיוכלו להיות תחרותיים בפתיחת העונה. "בסגל הקצר הזה, יהיה לנו קשה להחזיק מעמד בחודש הבא", אמר אחד מאנשי מכבי, "מקווים שלפחות שחקן אחד יצטרף בשבוע הקרוב".

מלבד הרצון לצרף שחקן במקומו של דריל מייקון ששוחרר, בקבוצה יבחנו את השוק כדי להחליט האם לצרף פורוורד או שחקן פנים על חוזה זמני בעקבות הפציעה של ווניין גבריאל שישוב לפעילות רק לקראת סוף החודש הבא.

ראשי המועדון יקיימו בשבוע הבא שיחה פתוחה עם מנויים לפי הרשמה מראש כדי לנסות ולהסביר את הסיטואציה בה נמצאת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully