וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורת על דדאס מחריפה: "לא משחקים טוב, אף אחד לא עיוור"

25.9.2024 / 6:41

תחושות קשות בהפועל תל אביב אחרי ההפסד בפתיחת היורוקאפ לבדאלונה: "אין מרווח לטעויות". ביקורת גם על יכולתו של ווינרייט: "שחקנים מקבלים הרבה כסף ולא מייצרים כלום". ינאי נפגש עם ספרא. במקביל, המאבק סביב האולם הביתי רק מתחמם

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

פתיחת העונה הרעה של הפועל תל אביב המשיכה אמש (שלישי) עם הפסד החוץ של האדומים 78:75 לבדאלונה הספרדית במשחק שפותח את העונה ביורוקאפ. האדומים, שהודחו מגביע ווינר כבר ברבע הגמר במוצאי שבת, ייאלצו להמתין שבוע כדי לחפש את הניצחון הרשמי הראשון שלהם העונה, כשיארחו את וולבס הליטאית בסמוקוב שבבולגריה במחזור השני באירופה.

בהפועל קיוו שעם סגל קצת יותר מלא הם ייראו אחרת, אבל בפועל כניסתם של פטריק בוורלי, איש ווינרייט וג'ונתן מוטלי, ביחד עם חזרתו של תומר גינת מהפציעה, לא הצליחה לתת להם את היתרון במשחק חוץ באולם שנחשב לאחד הקשים במפעל. האורחים התאוששו מפתיחה חלשה ברבע הראשון, עלו ליתרון בעזרת ריצת 0:16, ולמרות שהיה נראה כי ישתלטו על המשחק לקראת המחצית, בדאלונה חזרה, ובמחצית השנייה הפועל רדפה אחרי המארחים ללא הצלחה.

לקראת סיום המשחק תפס ג'ונתן מוטלי את שריר הירך פעמיים והתקשה ללכת. בהפועל סיפרו כי השחקן סובל מהתכווצות בלבד, והוא יעבור טיפולים עם חזרת הקבוצה ארצה היום. מוטלי קלע 11 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים והיה אחד משלושה שחקנים בספרות כפולות לצד בוורלי שקלע 14 עם 5 מ-16 מהשדה, וברונו קאבוקלו שקלע 14 גם כן. לאיש ווינרייט היה משחק חלש עם נקודה בלבד, ולעמותו גיא פלטין הפתיע לטובה עם 9 נקודות ב-14 דקות.

פטריק בוורלי, הפועל תל אביב. D. Grau-CJB, אתר רשמי
אכזבה קשה. בוורלי/אתר רשמי, D. Grau-CJB

ההפסד אמש לא אמור לעבור בשקט אצל הבעלים עופר ינאי. איש העסקים שהשקיע מכספו כ-100 מיליון שקל בפחות משנתיים מאז הצטרף לאדומים ציפה לראות קבוצה דורסנית שתוביל את היורוקאפ, ופתיחה שכוללת הדחה מגביע ווינר עוד לפני שהפועל פוגשת את אחת הגדולות, והפסד במשחק הראשון של העונה באירופה, לא מתקבלת.

"ברור שאין יותר מדי מרווח לטעויות לאף אחד כאן", אמר אחד מאנשי הפועל במהלך הלילה, "יש תחושה שדברים יכולים להשתנות עד המשחק הבא. אנחנו לא משחקים טוב, אף אחד לא עיוור. הגנתית נכנענו לקבוצה ממש לא מוכשרת, לא ידענו להתמודד עם הדברים היחידים שהם עושים טוב, ואנחנו לא מגיעים מוכנים למשחקים. יש לזה כתובת, וזה המאמן והצוות. מצד שני, עוד לא שיחקנו משחק אחד בסגל מלא, וזה היה משחק שני של שני הגבוהים שלנו ביחד. כל הדברים האלה משפיעים".

גורם נוסף במועדון סיפר הלילה: "תחושה של אכזבה גדולה מאוד, לא רק מדדאס. יש פה שחקנים שמצפים מהם להרבה מאוד, והם לא בעניינים. שחקנים שמקבלים הרבה מאוד כסף לא מצליחים לייצר כלום במשחק כזה". עיקר הטענות הייתה ליכולת של איש ווינרייט, אחד המצטיינים של הפועל בהכנה, שקלע רק נקודה אחת וסיים את המשחק עם 0 מ-4 מהשדה.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס. אודי ציטיאט
הלחץ עולה. דדאס/אודי ציטיאט

עופר ינאי וספרא

במקביל לאכזבה על הפרקט, לא שקט בהפועל תל אביב בכל הנוגע לקיום משחק הבית הראשון של הקבוצה נגד מכבי רמת גן. עמותת הפועל אוסישקין קבעה דיון בנוגע לשיפוץ היכל שלמה ומעבר אפשרי להיכל מנורה ב-5 באוקטובר, יום לפני שהמשחק אמור להיערך, מה שאומר שאת אישורם למעבר להיכל מנורה הם לא יעניקו עד למשחק זה.

במקביל, בהפועל תל אביב העריכו כי בתקופה הקרובה צפויה המשטרה לאשר רשמית את היכל שלמה למשחקים, תהליך שמתמשך לא מעט זמן הקיץ, אך בהפועל מאמינים כי בסופו של דבר יושלם.

המשחק נגד רמת גן עשוי להידחות מה-6 באוקטובר, דבר שייתן לעמותה ולינאי זמן נוסף לנסות ולהגיע להבנות, אם הקבוצה מזיסמן תעפיל ביום שישי לגמר גביע ווינר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully