וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא הנחות: הפועל תל אביב הפסידה 78:75 לחובנטוד בדאלונה

הכסף הרב שנשפך הקיץ בקבוצה של דדאס על בניית הסגל הנוצץ פתח לא מספיק טוב את עונת היורוקאפ עם הפסד. אחרי ההדחה מגביע ווינר, טומיץ' (17 נק' ו-12 ריב') ובריי גייטס (16 נק' ו-5 ריב') הובילו את המארחת לניצחון ביתי, קאבוקלו ובוורלי (14 נק') בלטו מנגד. מוטלי נפצע

גיא פלטין באימון הפועל תל אביב/דני מרון

המבחן הראשון של הפועל תל אביב בישראל אחרי בניית הסגל הנוצץ הסתיים בהדחה מפתיעה כבר ברבע גמר גביע ווינר. הערב (שלישי) הקבוצה של סטפנוס דדאס קיוותה לפתוח את עונת היורוקאפ ברגל ימין, אבל נכנעה 78:75 לחובנטוד בדאלונה בהופעה לא מספיק משכנעת.

ההתחלה היתה קשה במיוחד עם ריצת 1:12 של הספרדים שעלו ליתרון 11 והשאירו את הספסל של הפועל בהלם. ג'ונתן מוטלי (11 נק' ו-6 ריב') וברונו קאבוקלו (14 נק') הצליחו לעורר את חבריהם עם יכולת אדירה בצבע, ובריצת 1:16 הפכו את המומנטום בדרך ל-16:21. קייזר אוון בריי גייטס (16 נק' ו-5 ריב') הרים הילוך מחוץ לקשת, וריצת 2:12 השוותה את התוצאה אחרי יתרון דו ספרתי של הפועל עם 37:37 במחצית.

אנטה טומיץ' (17 נק' ו-12 ריב') העלה את הקצב בצד הספרדי, בעוד גיא פלטין (9 נק') בלט אצל האורחת שירדה לרבע האחרון בפיגור 57:55. הסנטר של המארחת המשיך לשלוט בצבע ויחד עם ארטם פוסטובי (11 נק' ו-5 ריב'), כשגם דקות טובות יותר של פטריק בוורלי (14 נק' ו-5 אס') לא הפריעו לספרדים ששמרו על היתרון עד הסיום והשיגו ניצחון ביתי חשוב. להפועל תל אביב זה הפסד שני ברציפות אחרי ההדחה מגביע ווינר, עם הרבה חומר למחשבה להמשך העונה, כאשר מוטלי עוד נפצע לפני הסיום והוסיף צרה נוספת לכאב הראש של דדאס.

קלעו לבדאלונה: אנטה טומיץ' (12 ריב') 17, קייזר אוון בריי גייטס (5 ריב') 16, דבון דארל דוטסון (6 אס') וארטם פוסטובי (5 ריב') 11 כ"א, אדם האנגה 9, קיי ואן דר וורסט גוליים וייוס (5 ס') 4 כ"א, קסיוס רוברטסון ויאניק קראג 3 כ"א. פאו ריבאס ומיכאל רוזיץ' שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: פטריק בוורלי (6 אס') 14 וברונו קאבוקלו 14 כ"א, ג'ונתן מוטלי (6 ריב') 11, גיא פלטין 9, מרכוס פוסטר ותומר גינת 8 כ"א, בן בנטיל 6, ג'ו רגלנד (6 ריב' ו-7 אס') 4, איש וויינרייט (6 ריב') 1. נועם יעקב שותף ולא קלע.

שחקני הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
התחלה ברגל שמאל. הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1

בן בנטיל וג'ונתן מוטלי שלטו בצבע בפתיחה והעניקו יתרון לאורחת מישראל, בעוד דבון דארל דוטסון הוביל את קלעי הקבוצה הספרדית ששלטה בהמשך. הדהירה של המארחת המשיכה עם שלשה של קייזר אוון בריי גייטס שהעלה את בדאלונה ל-4:11 בדקות התקפיות חלשות של הפועל. הריצה הגיעה ל-1:12 עם קושי רב מצד הפועל, כשמוטלי הצליח לעצור זאת עם סל ועבירה שהורידו את ההפרש לחד ספרתי. בוורלי המשיך את הריצה עם 1:9 כשקלע נקודות רשמיות ראשונות ובדאלונה מיהרה לקרוא לפסק זמן. ברונו קאבוקלו עלה מהספסל והחל להציג יחד עם גיא פלטין יכולת מפלצתית שכללה הטבעות ודומיננטיות בצבע, כשהריצה גדלה ל-1:16 ועם 16:21 להפועל בסוף הרבע, המומנטום התהפך.

רבע 2

בוורלי ופלטין הוסיפו עוד שתי שלשות, וגם נקודות של אנטה טומיץ' לא הפריעו להפועל שהמשיכו להגדיל את היתרון. הישראלי הוסיף נקודה מהקו שהגדילה את ההפרש לדו ספרתי, עד שבריי גייטס דייק מחוץ לקשת. דוטסון חתך את ההפרש בחצי עם חדירה עד הטבעת, טומיץ' שוב הסתדר בצבע וריצת 2:12 קבעה שוויון 32:32. בוורלי עם אסיסט נוסף סידר לקאבוקלו לייאפ נוח, דוטסון שוב השווה ותומר גינת שעלה מהספסל השאיר את היתרון אצל הפועל. קסיוס רוברטסון צלף מחוץ לקשת והשווה את התוצאה עם 37:37 בירידה להפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
בן בנטיל, הפועל תל אביב. D. Grau-CJB, אתר רשמי
מחצית ראשונה הסתיימה צמודה. בנטיל/אתר רשמי, D. Grau-CJB

רבע 3

דוטסון הגיע לדו ספרתי והעביר את היתרון לבדאלונה, עד שמוטלי קלע מחצי מרחק והשווה פעם נוספת. טומיץ' המשיך לעשות צרות והזכיר את ימיו מברצלונה עם יכולת נהדרת, כשבצד השני בוורלי סוף סוף צלף מהשלוש והשווה ל-48:48. פלטין קלע מהשלוש, אדם האנגה ענה עם שלשה משלו ונקודות של קאבוקלו שמרו על יתרון של הפועל. ארטם פוסטובי דייק פעמיים מהקו ובדאלונה ביתרון 55:57 לקראת עשר דקות אחרונות ומכריעות.

רבע 4

טומיץ' פתח את הרבע האחרון כפי שפתח את השלישי עם עוד נקודות שהגדילו את ההפרש הספרדי ל-6 בדקות טובות מאוד של המארחת. מהלך יפה בין ג'ו רגלנד לתומר גינת הסתיים בנקודות של הישראלי שהיו הראשונות של הפועל ברבע, אבל האנגה ענה בצד השני והמומנטום ספרדי לגמרי. מרכוס פוסטר נכנס למשחק סוף סוף עם שלשה חשובה, שיתוף הפעולה של רגלנד וגינת המשיך להניב נקודות להפועל שהורידה את ההפרש לנקודה בלבד. בריי גייטס צלף מחוץ לקשת בחזרה מפסק הזמן הספרדי, פוסטר הצליח לשמור על הפרש 3, אבל פוסטובי סחט סל ועבירה והקפיץ את הקהל הביתי. בוורלי עם שלשה קריטית חתך את ההפרש, אבל אז מוטלי פספס קליעה מחוץ לקשת ונחת על הפרקט כשהוא נאנק מכאבים ברגל. טומיץ' ניצל את ההלם של האורחת והגדיל את ההפרש, בוורלי ענה עם שלשה חשובה, אבל זה היה הזמן של בדאלונה לשמור על היתרון עם פסק זמן. הספרדים הצליחו להעביר את הזמן גם בשניות האחרונות ולהשיג 75:78 על הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully