וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפירת הרגעה בהפועל ת"א: הפציעה של ג'ונתן מוטלי אינה חמורה

24.9.2024 / 23:59

האדומים נרגעו לאחר שהסנטר אובחן רק עם התכווצויות בשריר. דדאס על ההפסד בספרד: "זאת לא הדרך בה רצינו להתחיל את הקמפיין"

פיני גרשון מתארח בתוכנית "דריבל"/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב פתחה את העונה שלה במסגרת המקומית עם הפסד לרמת גן והדחה מגביע ווינר כבר בשלב רבע הגמר, והערב (שלישי), היא פתחה את עונת היורוקאפ שלה עם הפסד נוסף, הפעם ב-78:75 לחובנטוד בדאלונה. הקבוצה הישראלית, שנחשבת כאחת הפייבוריטיות לזכייה במפעל האירופי, לא נראתה מספיק מחוברת וגילתה שיש לה עוד הרבה עבודה עם הסגל היקר והנוצץ שהורכב הקיץ.

בגזרתו של ג'ונתן מוטלי, שהגיע שוב לדו ספרתי בנקודות, אך נפצע לקראת הסיום ונראה נאנק מכאבים כשירד מהפרקט, נמסר כי האבחנה הרשמית היא רק התכווצויות בשריר ברגל.

סטפנוס דדאס אמר לאחר ההפסד: "ברכות לבדאלונה על הניצחון. זה לא היה הדרך שרצינו להתחיל את הקמפיין הזה. הפסדנו את המשחק, אנחנו והם לא שיחקנו משחק טוב. זה היה מאבק ל-40 דקות חוץ מהרבע הראשון, שהם הובילו והחזרנו את היתרון אלינו. מהשלב הזה היה משחק צמוד. בסוף המשחק הם עשו שני מהלכים גדולים, הסל של גייטס והסל ועבירה של פוסטובי שנתן להם את היתרון. איבדנו רק 4 כדורים, שזה טוב מאוד למשחק חוץ, אבל מבחינה סטטיסטית צריך להסתכל על ההחטאות מהקו והאחוזים הרעים מחוץ לקשת שלא אפשרו לנו לקלוע 80 נקודות שזה היה המטרה שלנו למשחק הזה, ביחד עם לעצור את בדאלונה על מתחת ל-75 נקודות".

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס. אודי ציטיאט
לא ככה רצו להתחיל את הקמפיין האירופי. דדאס/אודי ציטיאט

עוד הוסיף המאמן: "זה החיים שלנו. יש לנו הרבה משחקים לפנינו, זו התחלה קשה במגרש שקשה לשחק בו. אני בטוח שנהיה טובים יותר במשחק הבא. ננסה להצדיק את הסיבה שבנינו את הקבוצה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully