וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צומת הדרכים של זהבי והפילוסופיה של לאזטיץ': מאחורי המשבר

23.9.2024 / 6:05

במקום ליהנות מהניצחון באשדוד, הכותרות הן על תסכולו של זהבי ואת זה לא אוהבים במכבי תל אביב. מהן האופציות שעומדות בפני הכוכב הוותיק ואיך תשפיע ההתעקשות של לאזטיץ' על תורג'מן? לפה או לשם, בקרית שלום לא יתנו לנושא להישאר באוויר זמן רב

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

לא הכל רגוע במכבי תל אביב. למחרת הניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד ששמר את הקבוצה במאזן מושלם בפסגת ליגת העל, הקבוצה תצטרך להתמודד עם ערן זהבי, שבפעם הראשונה העונה לא הצליח להסתיר את תסכולו וירד בסיום המשחק לחדר ההלבשה, בזמן שיתר השחקנים סיימו אותו כרגיל על המשטח מול האוהדים.

אנשים הקרובים לזהבי טוענים הבוקר (שני) שהכוכב הוותיק לא החליט לבצע מחאה כלפי המאמן או שהוא רצה שכל העולם יידע עד כמה הוא כועס על מעמדו החדש.

זהבי, כך נטען אמש, מרגיש שבאופן הזה ובחלוקת הדקות הזו בין החלוץ לבין תורג'מן, הוא לא יצליח לממש את עצמו. התחושה של הסקורר הוותיק, היא שאין לו יותר מדי סיכוי להיכנס לקצב של הבקעת שערים ברוטציה הנוכחית ולראיה אין לו גול, אפילו שפתח בצמד משחקים בליגת העל.

זו הסיבה שאנשים המכירים את זהבי, לא פוסלים אפילו החלטה על פרישה, מאחר שהוא לא מצליח להתמודד עם המצב החדש. במכבי תל אביב עדיין מייחלים שזהבי יתעשת ויידע להתמודד עם המציאות החדשה במועדון. "לערן יש הרבה זכויות במכבי תל אביב. אף אחד לא רוצה שככה תיראה אולי העונה האחרונה שלו במועדון. לא ככה ערן צריך לסיים, אבל זה תלוי בו", אמר אמש גורם במכבי תל אביב.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב על הספסל. לירון מולדובן
בתחילת הערב הוא עוד חייך/לירון מולדובן
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בסיום הפנים אמרו הכל. זהבי/לירון מולדובן

ז'ארקו לאזטיץ', שצריך להתמודד עם המעבר של זהבי מכוכב העל של המועדון לשחקן שצריך להיאבק על דקות, לא מתכוון להיתקע מאחור עם הסיפור הזה. הסרבי ימשיך להתנהל באותו האופן מול כל השחקנים ויקבל החלטות לפי מה שרואות העיניים שלו.

כרגע תורג'מן הוא החלוץ המוביל וזו ההעדפה של המאמן ואם זהבי לא יצליח להכיל את זה, הוא יהיה במקום מאוד לא נוח ולא מספק. לכן הוא צריך להחליט לאן הוא לוקח את הסיטואציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully