וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי מצוברח. "המאמן מקבל החלטות וצריך להתרגל לכך"

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 23:50

גם אחרי שהצטלם עם האוהדים שחיכו ליד האוטובוס של מכבי תל אביב, זהבי לא הצליח להסתיר את האכזבה שלו אחרי שבקושי שיחק באשדוד. בקבוצה מאמינים שהכוכב יתקרר: "הסיטואציה ברורה, התחרות פה גדולה"

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

גם האוהדים שחיכו לערן זהבי ליד אוטובוס מכבי תל אביב לא הוציאו ממנו יותר מדי חיוכים הלילה (ראשון) באשדוד. הוא עמד והצטלם איתם, אבל מהר נבלע בתוך האוטובוס ונראה שהוא עדיין מצוברח ממה שקרה איתו הערב במשחק, שבו ניצחה האלופה 0:2.

בקבוצה סיפרו שזהבי התכוון לחזור מחדר ההלבשה למגרש כדי להיות עם כולם ולהודות לאוהדים אחרי שירד עם השריקה מכר הדשא, אבל כשהוא כבר בא לצאת השחקנים ירדו מכר הדשא והוא נותר בפנים.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
ירד מתוסכל. זהבי/לירון מולדובן
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הקהל תומך. זהבי/לירון מולדובן
ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב על הספסל. לירון מולדובן
קשה להתרגל. זהבי על הספסל/לירון מולדובן

זהבי פתח במשחק ביום רביעי שעבר מול הפועל ירושלים והוחלף במחצית השנייה. הערב פתח דור תורג'מן ובסך הכל השניים פתחו עד כה בשני משחקי ליגת העל כל אחד, ובכל זאת נראה היה שהערב משהו נשבר בכוכב הוותיק שקרוב לוודאי ציפה להיכנס קודם, מאחר שלתורג'מן לא היה משחק מבריק על אף הגול שכבש.

במכבי תל אביב מאמינים שזהבי יתקרר ויירגע ומצפים ממנו להבין שיהיו גם משחקים כאלה בהם יכנס כמחליף לדקות ספורות. "הסיטואציה צריכה להיות ברורה לכולם. התחרות גדולה, המאמן בוחר על פי ההחלטות המקצועיות שלו וצריך להתרגל לזה", הבהיר גורם במועדון הלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully