וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן: "יש לי חיבור מצוין עם המאמן". זהבי לא נשאר להודות לקהל

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 22:52

תורג'מן שוב כבש במכבי תל אביב, הפעם באשדוד, זהבי מנגד נכנס רק בדקה ה-78 וירד עם השריקה לחדר ההלבשה. לאזטיץ' מודאג מהפציעות ויודע: "על טעויות כמו היום נשלם מול בראגה"

תקציר ניצחון החוץ של מכבי תל אביב 0:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

מכבי תל אביב ניצחה 0:2 בחוץ את מ.ס. אשדוד הערב (ראשון), ואחרי ארבעה מחזורים היא עם ארבעה ניצחונות, וגם יכולת משופרת. בניגוד למה שקרה לפני שנתיים, הפעם האלופה צלחה את המוקש באצטדיון הי"א עם ניצחון רביעי רצוף וחזרה לפסגת ליגת העל. תורג'מן ניצל טעות בהגנה (27), סטואיץ' חגג שער בכורה (36) ומשפתי שוב שמר על שער נקי.

עם זאת, עידו שחר נפצע ועלול להיעדר תקופה ממושכת, רוי רביבו נפצע גם הוא בסיום, ובמכבי תל אביב מקווים שהשניים יוכלו לעמוד לרשותם בתקופ הקרובה, בעונה העמוסה, כשהצהובים ישחקו ביום חמישי בפורטוגל מול בראגה במשחק הראשון בליגה האירופית (22:00, ספורט1).

ערן זהבי, ששוב לא פתח בהרכב, נכנס רק בדקה ה-78 ולא הצליח לכבוש או להשפיע על המשחק. בסיום המשחק הוא ירד לחדר ההלבשה, ולא הצטרף לשחקני הקבוצה שניגשו ליציע האוהדים והודו להם על התמיכה.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
נכנס בדקה ה-78, ירד מתוסכל. זהבי/לירון מולדובן

ז'ארקו לאזטיץ' מרוצה מהניצחון: "היה משחק טוב, מקווה שהפציעות של עידו ושל רוי רביבו לא חמורות. הנעת הכדור שלנו הייתה הרבה יותר טובה. הייתי מרוצה מאיך שהגענו לכדורים השניים, זה היה הרבה יותר מהמשחק הקודם. שלטנו במשחק, כבשנו שני שערים טובים במחצית הראשונה, ובמחצית השנייה הרגנו את המשחק.

"תמיד חשוב לשמור על שער ריק, אבל למען האמת אנחנו חייבים לשפר הרבה דברים, בחצי הראשון הם הגיעו למצבים מאיבודי כדור שלנו, ומול קבוצה יותר טובה כמו בראגה נשלם על זה מחיר. בראגה? כל משחק חשוב מבחינתנו, אנחנו רק בהתחלה, ועד עכשיו אנחנו בסדר, ואני מקווה שנמשיך ככה בשבוע הבא. נפגוש קבוצה טובה מאוד, אבל גם מול ריאל מדריד או אשדוד אני מצפה לתת את המיטב ולנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אלי לוי: "היה משחק מתעתע. ידעתי שבשביל לצמצם את הפערים ממכבי תל אביב אתה צריך להיות מדויק, וב-0:0 כשאתה לא מנצל שני ממצבים אתה משלם במזומן. עמדנו בתוכנית המשחק, אבל מול מכבי תל אביב בפיגור זה קשה. לא כיף לדבר אחרי הפסד על התקדמות ותהליך, אבל אנחנו במקום טוב. החמצנו, ועכשיו אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו לא מוותרים על שום משחק, גם בפיגור 2:0 ניסינו, יותר כיף לעשות את התהליך עם נקודות. חייבים להיות קרים יותר מול השער ולעלות ליתרון".

דור תורג'מן: "אני רוצה לאחל קודם כל רפואה שלמה לעידו שחר, מקווה שיחזור כמה שיותר מהר. אני שמח שהצלחתי להבקיע ועזרתי לקבוצה לנצח במשחק חוץ קשה. יש לי חיבור מצוין עם המאמן, הוא מאמין בי ואני מחזיר לו על המגרש. באנו מוכנים, ידענו שזה משחק קשה והם משחקים חזק. אנחנו עם 4 מ-4 וזה חשוב מאוד".

לקראת בראגה: "ברור שיש התרגשות, כל שחקן חולם לשחק ברמות האלה. ההתרגשות היא עד המגרש, שם נגיע לעשות את העבודה. מסתכלים לכולם בעיניים".

רועי לוי: "צריכים להיות מאוכזבים ממשחק כזה, בבית שלנו צריכים לבוא ולנצח כל משחק. ניתן למכבי תל אביב את הכבוד, אבל אנחנו מאוכזבים מאוד. הגענו לשני מצבים טובים במחצית הראשונה ועוד אחד במחצית השנייה, ונגד מכבי צריך לנצל אותם. הם הענישו אותנו בצד השני. יש פה קבוצה טובה, כולנו חייבים לעבוד יותר חזק בהגנה ולספוג פחות. מבחינה התקפית, אני בטוח שכל משחק נגיע למצבים ונוכל לכבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully