וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה מושלמת: 21 נקודות לבן שרף במשחקו הראשון בגרמניה

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 21:11

היהלום הישראלי לא פתח בחמישייה, אך עלה נהדר מהספסל והוליך את אולם ל-86:90 ניינרס חמניץ. 8 נק' למדר בהפסד המפתיע של באיירן

תקציר ממשחק ההכנה: פנאתינייקוס - מכבי תל אביב 81:73/באדיבות מכבי תל אביב

בן שרף פתח הערב (ראשון) בצורה נהדרת את דרכו בליגה הגרמנית, כשהצטיין בניצחון אולם 86:90 על ניינרס חמניץ במחזור הראשון. ילד הפלא הישראלי אמנם לא פתח בחמישייה אך סיפק יכולת מצוינת מהספסל בדרך ל-21 נקודות, 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-3 חטיפות.

שרף, שסיים עם 12 נקודות, 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 חטיפות כבר במחצית הראשונה, דייק בסופו של דבר ב-8 מ-15 מהשדה (2 מ-4 ל-3), לצד 3 מ-4 מהעונשין. היו לו גם שלושה איבודים ב-24 דקות.

כאמור, הציפיות מהרכז הישראלי גבוהות מאוד בחממה שהוציאה לדראפט ה-NBA בין היתר את חואן נונייס וקיליאן הייז."הוא כדורסלן מרתק, בזכות השילוב בין הגודל והגובה שלו כרכז לבין יכולת הקליעה והמסירה והבנת המשחק שהוא ניחן בה", אמר המנהל הספורטיבי של אולם, תורסטן ליבנאת', בריאיון לוואלה ספורט. "הוא השתלב כאן באופן מיידי, וימלא את התפקיד שאנחנו מייעדים לו. הוא רוצה לשחק כרכז, כשהכדור בידיו, אבל יכול לשחק גם אוף דה בול בעמדת הסקנד גארד. הוא שחקן שלא בורח מאחריות".

שחקן אולם בן שרף. מתוך הטוויטר של אולם, אתר רשמי
כבר מספק את הסחורה. שרף/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אולם

לאחר שקיבל דקה וחצי בלבד בהופעת הבכורה שלו בגרמניה, ים מדר השתדרג הערב ל-20 דקות בהפסד המפתיע של באיירן מינכן 77:70 מול לודוויגסבורג. הרכז הישראלי שוב עלה מהספסל וסיים עם 8 נקודות (2 מ-4 מהשדה, 4 מ-4 מהעונשין), 2 ריבאונדים ואסיסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully