וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע הגישה את הערעור על התיקו ללא נקודות מול סכנין

22.9.2024 / 18:05

נציג המועדון מבקש להפריד בין אירוע פריצת האוהדים לבין החלטת היריבה שלא לעלות לשחק, ומסתמך על דעת המיעוט של הדיין נועם ליובין, שסבר כי באר שבע זכאית לניצחון טכני

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

הפועל באר שבע הגישה הערב (ראשון) את הערעור לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל נגד הפסיקה בתיק המשחק שהתפוצץ מול בני סכנין. כזכור, על הקבוצה הושת סל של עונשים ובתוכו הורדת נקודת ליגה ופסיקה כי המשחק מול סכנין יסתיים בתיקו ללא נקודות, שמשמעותו המעשית היא הפסד ביתי.

פרקליט המועדון עורך הדין רועי רוזן הגיש את הערעור בשם הפועל באר שבע, אחרי שהפסיקה בבית הדין המשמעתי ניתנה ביום שלישי שעבר. בבסיס הערעור טוענת הפועל באר שבע כי יש טעות בהחלטת הדיינים ולכן המועדון מערער.

הפועל באר שבע טוענת כי יש להפריד בין אירוע פריצת האוהדים לכר הדשא, עליו הקבוצה צריכה להיענש, לבין ההחלטה של בני סכנין לא לעלות לשחק על אף שהמשטרה וצוות השיפוט עמדו על כך שהמשחק יתקיים. בבאר שבע הסבירו כי הם רצו לשחק והתנגדות סכנין, למרות שכל הגורמים ביקשו מהם לשחק, לא צריכה להוביל לכך שהקבוצה תיענש בהפסד הנקודות.

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין, עו"ד יפתח אבן עזרא, עו"ד רועי רוזן, גיא פרימור מנכ"ל הפועל באר שבע. ברני ארדוב
המנכ"ל גיא פרימור (משמאל) לצד עו"ד רועי רוזן בדיון המשמעתי/ברני ארדוב

כזכור, בפסיקת בית הדין המשמעתי היה גם את הדיין נועם לובין שקבע כי המשחק צריך להסתיים בניצחון טכני 0:3 של הפועל באר שבע, אבל הוא היה בדעת מיעוט לעומת שני הדיינים האחרים, שגרסו כי המשחק צריך להסתיים בתיקו ללא נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully