וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארסיי ספגה שוויון בדקה ה-93, ובכל זאת ניצחה ב-10 שחקנים

דרמת ענק בליון: שרקי השווה בתוספת הזמן, אבל שער מרהיב של רואו האנגלי (95) סידר לדה זרבי 2:3 למרות אדום בדקה החמישית. 1:3 למונאקו על לה האבר

חגיגה אנגלית: כל שערי השבת בפרמיירליג, המחזור ה-5/ספורט1

אחרי שפריז סן ז'רמן איבדה נקודות ראשונות, מונאקו השתוותה אליה בפסגה בזכות 1:3 ביתי על לה האבר. המחזור החמישי בליגה הצרפתית הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם מפגש האולימפיות שסיפק דרמת ענק, ובסיומו גם מארסיי הגיעה ל-13 נקודות ויצרה ראש חץ משולש בפסגה אחרי 2:3 ענק בליון. ברסט גברה 0:2 על טולוז, מונפלייה נמלטה מהמקום האחרון בזכות ניצחון ראשון העונה (2:3 על אוקזר).

ליון - מארסיי 3:2

הכול הולך לרוברטו דה זרבי בתחילת הדרך בליגה הצרפתית. גם נחיתות מספרית החל מהדקה החמישית, פציעה של שחקן מפתח (אמין חאריט) בדקה ה-11, פיגור במגרש קשה וספיגת שוויון בדקה ה-93 - לא מנעו ממארסיי לנצח בליון בזכות שערים של שלושה מחליפים ולהמשיך את פתיחת העונה החלומית. לאונרדו באלרדי ראה צהוב שני תמוה כבר אחרי חמש דקות והאורחת נאלצה לעסוק בעיקר במגננה, ואז הגיעה גם שריקה לפנדל, למרות נבדל של אלכסנדר לקאזט בתוספת הזמן של המחצית. הקפטן בעט בעצמו, אבל חרונימו רולי הדף פנדל שני העונה ורביעי מתוך שבעה שנבעטו לעברו בליגה הצרפתית (שיחק במונפלייה ב-2019/20).

בסופו של דבר, מי שפרץ את הבונקר הדרומי היה דויה צ'אלטה-צאר, ששיחק ארבע שנים במארסיי ובדקה ה-53 נגח לרשתה את שער הבכורה שלו בליון, אחרי חילוץ נפלא של קלינטון מאטה מוולנטן רונז'ייה והרמה מדויקת. אך מארסיי לא התרגשה וקיבלה מהפך מגורמים בלתי צפויים. השוויון הגיע עם כדור עומק נהדר של לואיס הנריקה אל המחליף הספרדי פול לירולה, שחזר למארסיי אחרי השאלות באלצ'ה ופרוזינונה וסיים באלגנטיות בדקה ה-69. אחרי עוד 13 דקות, לירולה בישל מצד ימין למגן השמאלי אוליסס גרסיה שנכנס בדקה ה-74, והבעיטה שלו קיפצה בדרך וחלפה מעל ידיו של השוער הברזילאי לוקאס פרי. ליון הצליחה לחזור עם שוויון בעקב של ריאן שרקי המושמץ, אחרי עוד בישול של מאטה בדקה ה-93, אבל אז פרי שוב טעה ומסר למחליף האנגלי ג'ונתן רואו, שחמק מהשומרים והפציץ אל הפינה הרחוקה. שער בכורה אדיר וניצחון מתוק מאין כמוהו.

פול לירולה שחקן מארסיי חוגג שער. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
גיבורים בלתי צפויים למארסיי. פול לירולה חוגג/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP
חרונימו רולי שוער מארסיי עוצר פנדל של אלכסנדר לקאזט שחקן ליון. JEFF PACHOUD/AFP, GettyImages
שוב עצר פנדל. חרונימו רולי מול אלכסנדר לקאזט/GettyImages, JEFF PACHOUD/AFP

מונאקו - לה האבר 1:3

הקבוצה של אדי הוטר המשיכה את המומנטום מהניצחון האדיר על ברצלונה וחברה כאמור לפ.ס.ז' בפסגה. טאקומי מינאמינו בישל נהדר בדקה השישית שער בכורה לג'ורדן טזה, אבל לה האבר הצליחה לנצל את הרוטציה של מונאקו (שישה שינויים בהרכב) כדי להשוות מרגלי הקשר הרוסי דאלר קוזיאייב (30). היא גם כמעט הפכה, אלא שהשער של ז'וזואה קאזימיר (47) נפסל בסיוע ה-VAR בגלל נבדל ואז נכנסו המחליפים שהובילו לשינוי. אחד מהם, אליאס בן סגיר בן ה-19, החזיר את היתרון עם בעיטה מסובבת לחיבורים בדקה ה-66 ופולארין באלוגון סגר עניין בחלוף חמש דקות עם הראשון שלו העונה, אחרי הכנה יפה של ז'ורז' אילניקנה בן ה-18.

אליאס בן סגיר שחקן מונאקו חוגג שער. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
ילדי מונאקו נהנים. אליאס בן סגיר/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

משחקים נוספים:

ברסט - טולוז 0:2
לברסט: מאמה באלדה (21), רומן פאבר (90+1)

מונפלייה - אוקזר 2:3
למונפלייה: אקור אדמס (65 ו-75), מודיבו סניאן (71). לאוקזר: חאמד טראורה (18), אדו אונאיוו (72)

אנז'ה - נאנט 1:1
לאנז'ה: הימאד עבדלי (24 בפנדל). לנאנט: ז'והאן לפנאן (18)

המחזור השישי ייצא לדרך ביום שישי עם שני משחקים: ברסט תתארח אצל אוקזר ב-20:00 ואילו ב-22:00 תארח האלופה פריז סן ז'רמן את ראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully