וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפוק בבאר שבע: "אולי מצאנו את החלוץ שחיפשנו". אחמד סובל משבר

עודכן לאחרונה: 22.9.2024 / 9:26

גאריטה כבש שער חשוב ונראה חלוץ מטרה עוצמתי, אליאל פרץ היה זקוק לשער וקיבל את הביטחון, ובאר שבע חוגגת 3 נקודות קשות ומתוקות. אבל לא כולם יצאו מרוצים והחלוץ נפצע

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חדרה 1:2/ספורט1

סיפוק גדול בהפועל באר שבע מהניצחון אמש (שבת) על הפועל חדרה שאיפשר לקבוצה לחגוג שלוש נקודות. דווקא מכיוון שהאורחים ירדו להפסקה כשהם מובילים, התחושה במועדון היתה בסיום מצוינת והמאמן רן קוז'וך החמיא על הדשא ובחדר ההלבשה לכל השחקנים על המהפך. הפועל חדרה היתה יכולה לגנוב בסיום תיקו בעזרת כדור לקורה של דוניו, אבל הניצחון של הפועל באר שבע היה מוצדק אחרי שליטה אבסולוטית במחצית השנייה ושלל מצבים.

בקבוצה מאוד מרוצים שאת שער הניצחון כבש פול ארנולד גאריטה ושאת שער השוויון כבש אליאל פרץ. "שני השחקנים שהכי היו צריכים שערים אישיים, כבשו", אמרו אמש במועדון. "אליאל חזר לארץ והיה צריך חותמת לשובו עם שער נגיחה מצוין ופול צריך להיות הסקורר שלנו ברחבה ואחרי שנים שלא הצלחנו עם חלוצים זרים, אולי סוף סוף מצאנו את החלוץ שחיפשנו".

והיו עוד שחקנים שבלטו ברמה האישית. אמיר גנאח שנכנס כמחליף היה מצוין בכנף השמאלית וגם אנטוניו ספר, שעלה מהספסל, בלט. לוקאס ונטורה ופרינס קנגאווה ממשיכים לעצב חוליית קישור איכותית וכשרועי גורדנה ותומר יוספי יחזרו, התחרות תהיה עצומה.

שחקני הפועל באר שבע, אליאל פרץ, ארנולד גאריטה. לירון מולדובן
פורע שטרות. גאריטה/לירון מולדובן

קוז'וך בחר להעלות את דן ביטון מהספסל בצורה מבוקרת והשחקן התקבל בתשואות על ידי הקהל שקיווה לשובו.

בקבוצה קיבלו אמש אבחנה שמצבו של אור בלוריאן טוב והוא אמור לשוב להתאמן באמצע השבוע, אחרי שהוחלף עקב פגיעה בראשו. לעומת זאת זאהי אחמד סובל משבר בכף הרגל והוא מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה של הקבוצה. אחמד שימש שחקן מפתח מאז תחילת העונה. הוא כבש את שער הניצחון נגד עירוני קרית שמונה במחזור הפתיחה ובאירופה הבקיע ובישל במשחקים נגד מלאדה בולסלאב.

קוז'וך בחר להשאיר את גיא בדש מחוץ לסגל והשחקן נמצא בבעיה לא פשוטה, מכיוון שבחר להישאר למרות שנאמר לו כי עדיף לו לעבור לקבוצה אחרת. סיכוייו לשחק ממש נמוכים. גם רותם חטואל נותר שוב על הספסל ולא שיחק ונראה כי חל פיחות במעמדו בשלב הזה.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

במחזור הבא הפועל באר שבע תתארח אצל הפועל חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully