וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי מהפרמיירליג: ליברפול - בורנמות' 0:3 (מחצית 2)

אחרי רצף הצלות מרשים מול סלאח ודיאס, קפה שגה (26) וסייע לקולומביאני להעלות את המארחת ליתרון ולהשלים צמד בזק (28) תוך פחות משתי דקות. נונייס (37) נעץ את השלישי. קודם לכן, שער של סמניו נפסל בעקבות נבדל (4). כעת: טוטנהאם - ברנטפורד 1:2

שלושת השערים הראשונים של ליברפול נגד בורנמות'/ספורט1

אחרי הדרבי בין ווסטהאם לצ'לסי, עוד שבעה משחקים נערכים היום (שבת) במסגרת המחזור החמישי בפרמיירליג. ליברפול תרצה לחזור לנצח כשתארח את בורנמות', טוטנהאם תפגוש את ברנטפורד וקריסטל פאלאס תארח את מנצ'סטר יונייטד למפגש מסקרן. ביום ראשון יתקיים המפגש הגדול בין האלופה והמוליכה מנצ'סטר סיטי מול סגניתה ארסנל, וליברפול וניוקאסל יודעות שיש להן אפשרות להעפיל זמנית לפסגה.

מוחמד סלאח ליברפול. GettyImages
יחזרו למסלול הניצחונות? סלאח/GettyImages

ליברפול - בורנמות' 0:3 (מחצית 2)

לאחר הפסד מפתיע לנוטינגהאם פורסט, ליברפול בהנהגתו של המאמן החדש ארנה סלוט תחפש לחזור למסלול הניצחונות. עד כה, ליברפול הראתה התקדמות תחת סלוט, במיוחד בהגנה, עם שיתוף פעולה מרשים בין וירג'יל ואן דייק לאיברהימה קונטה. למרות זאת, הקבוצה ספגה את ההפסד הראשון שלה העונה נגד נוטינגהאם במחזור האחרון, והמשימה של הרדס כעת היא למנוע הפסד נוסף ונדיר במיוחד באנפילד. החדשות הרעות הן שאליסון לא כשיר ובמקומו קוויבין קלהר בין הקורות. דרווין נונייס פותח לראשונה העונה בחוד.

מנגד בורנמות', תחת המאמן אנדוני איראולה, מגיעה למשחק לאחר פתיחה מהוססת לעונה, עם חמש נקודות מארבעת המשחקים הראשונים שלה. הקבוצה הציגה אופי מרשים במשחקים הקודמים, כולל קאמבק מרשים מול אברטון, אך תנסה לשפר את היכולת ההתקפית שלה כדי להשיג תוצאה טובה נגד הרדס. למרות שלחזור עם ניצחון מאנפילד נראה כמו משימה קשה במיוחד, אותה בורנמות' מעולם לא הצליחה לבצע, בקבוצה ינסו לנצל את חוסר היציבות של חניכיו של ארנה סלוט במשחקים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
לואיס דיאס ליברפול. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. דיאס/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 4: סרלום סמניו כבש את שער היתרון של האורחת, אבל שחקן הכנף היה בנבדל בעת המסירה של ג'סטין קלייברט והגול נפסל.

דקה 7: לואיס דיאס במבצע אישי נהדר חתך משמאל לאמצע ושיגר כדור אדיר שקפה הדף לקרן.

דקה 12: מסירה מדהימה של אלכסיס מקאליסטר מהאוויר, קפה עצר מקרוב את מוחמד סלאח.

דקה 15: הלחץ הגבוהה של ליברפול המשיך לעבוד עם חטיפת כדור בחצי המגרש של בורנמות', והפעם זה היה דרווין נונייס שבעט שטוח לידיים של קפה.

דקה 20: אבנילסון המשיך את שיתוף הפעולה הטוב עם סמניו, הפעם קוויבין קלהר היה במקום ותיקן את הטעות שלו עם הצלה לקרן.

דקה 22: שוב קפה עם ההצלה הגדולה, פעם נוספת זה דיאס שפרץ מאגף שמאל ונעצר אצל השוער הספרדי באחד על אחד.

לואיס דיאס, ליברפול. רויטרס
צמד מהיר. דיאס/רויטרס

דקה 26: גול! 0:1 לליברפול! כדור ארוך של איברהימה קונאטה מצא את דיאס שניצל יציאה רעה מאוד של קפה וגלגל לפינה הרחוקה את שער היתרון.

דקה 28: גול! 0:2 לליברפול! שוב זה דיאס, כשהפעם טרנט אלכסנדר ארנולד עם מסירת העומק לקולומביאני שסיים בבעיטה מושלמת פנימה.

דקה 37: גול! 0:3 לליברפול! כדור ארוך שהגיע לסלאח המשיך לנונייס שחתך למרכז ובעט בשמאל לקורה ופנימה.

דקה 56: ריאן חראפנברך ניסה את מזלו בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה שקפה תפס טוב.

דקה 59: סלאח כבר גבר על קפה, ניצב מול שורת שחקני בורנמות' ונעצר על הקו.

דקה 73: פדריקו קייזה עלה לבכורה במדי ליברפול בפרמיירליג, והבעיטה שלו מחוץ לרחבה נעצרה בידיים של קפה.

בריאן אמבואמו ברנטפורד. GettyImages
משערי העונה. אמבואמו/GettyImages

טוטנהאם - ברנטפורד 1:2 (מחצית 2)

שתי הקבוצות יגיעו במטרה להשיג ניצחון, אך המארחת, תחת המאמן אנג' פוסטקוגלו, חווה עונה לא יציבה עד עתה שכללה הפסד 1:0 בדרבי מול ארסנל. התרנגולים אמנם מצליחים לשלוט בכדור בצורה טובה, אך הם מתקשים לנצל את ההזדמנויות שהם יוצרים לעצמם. המשחק הקרוב יהווה מבחן נוסף לבחינת השיפור של הספרס. המארחת עלתה בהרכב התקפי שכולל את רודריגו בנטנקור בקישור, ולפניו לא פחות חמישה קשרים התקפיים או חלוצים, כאשר דומיניק סולאנקה יוביל את החוד.

מן הצד השני, ברנטפורד פתחה את העונה בצורה חיובית באופן יחסי עם שני ניצחונות ושני הפסדים שמיקמו אותה במקום ה-9 בטבלה. פציעתו של יואן ויסה צפויה לפגוע מאוד ביכולת ההתקפית של חניכיו של תומאס פרנק. עם זאת, הקשר הקמרוני בריאן אמבואמו חזר ישר להרכב של "הדבורים" ויחד עם פאביו קרבאליו, ינסו לסייע לברנטפורד להפתיע את הספרס בביתם לאחר שעשו זאת גם בעונה שעברה.

מהלך המשחק:

דקה 1: גול! 0:1 לברנטפורד! שער ענק לבריאן אמבואמו! הרמה מצד שמאל מצאה את הקמרוני שבעט כמו זינדין זידאן בגמר האלופות ומהאוויר העניק יתרון יקר לאורחת.

דקה 8: גול! טוטנהאם השוותה ל-1:1! איבוד כדור של האורחת ליד הרחבה שלה סידר לג'יימס מדיסון בעיטה חזקה שנהדפה, ועל הריבאונד היה דומיניק סולאנקה שכבש מקרוב.

דקה 28: גול! טוטנהאם עלתה ל-1:2! יונג מין סון הזין את ברנן ג'ונסון שבבעיטה שטוחה לפינה הרחוקה הפך את התוצאה.

דומיניק סולאנקה חוגג עם שחקני טוטנהאם. GettyImages
תגובה מהירה של התרנגולים. סולאנקה/GettyImages
ברנן ג'ונסון טוטנהאם. GettyImages
המהפך הושלם. ג'ונסון/GettyImages

אסטון וילה - וולבס (17:00)

מפגש נוסף ומסקרן לא פחות צפוי להתרחש בוילה פארק כשאסטון וילה, שפתחה את העונה בצורה נהדרת, תארח את וולבס. החבורה של אונאי אמרי נמצאת במומנטום מצוין לאחר שארבע מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה, כשהאחרון מביניהם היה במסגרת ליגת האלופות עם 3-0 מול יאנג בויז. מנגד, וולבס תחת המאמן גארי אוניל חווה פתיחת עונה לא פשוטה בכלל ועדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בארבעת המחזורים הראשונים. למרות שבסגל של אוניל אפשר למצוא לא מעט שחקנים כישרוניים, הזאבים סובלים מחוסר יציבות, בעיקר במשחקי חוץ, שם לא ניצחו מאז חודש פברואר השנה. אמרי פתח בהרכב החזק שלו כשכובשי השערים מליגת האלופות, ג'ייקוב ראמזי ויורי טילמאנס, המשיכו ב-11 של המארחת. מנגד, יורגן סטרנד לארסן חזר לחוד של הזאבים, כשגם מתאוס קונייה יחפש את הרשת של אמיליאנו מרטינס.

אולי ווטקינס, פאו טורס - שחקני אסטון וילה. Matthew Lewis, GettyImages
רוצים להמשיך להציג יכולת התקפית גבוהה. אולי ווטקינס, פאו טורס/GettyImages, Matthew Lewis

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס (19:30, ישיר בספורט 1)

המשחק שינעל את משחקי השבת בפרמיירליג יתקיים בסלהרסט פארק, כשקריסטל פאלאס המקומית תארח את מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים ינסו להמשיך ברצף הניצחונות אחרי שבמחזור הקודם ניצחו 3:0 את סאות'המפטון. מרכוס רשפורד שחוזר לאט ובטוח לכושר משחק ואף כבש בניצחון האחרון ינסה להמשיך בתנופה ולנצל את העובדה שפאלאס לא שמרה על שער נקי באף אחד ממשחקיה עד כה העונה.

המאמן אוליבר גלסנר והקבוצה המארחת שעוד לא השיגו את ניצחון הבכורה שלהם העונה, אך הציגו אופי בשני המחזורים האחרונים כשחזרו מפיגור לשווין נגד צ'לסי ולסטר. אברצ'י אזה וז'אן-פיליפ מאטטה שבלטו מפתיחת העונה בהתקפה של פאלאס ינסו להמשיך בכושר החיובי שבו הם נמצאים ולהפתיע את ההגנה הפגיעה של השדים האדומים. בעונה שעברה ה"עיטים" ניצחו את יונייטד בשני המפגשים במסגרת הפרמייר ליג, כולל 4-0 במגרשם הביתי.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
ירצה להמשיך לכבוש שערים. מרכוס ראשפורד/רויטרס

משחקים נוספים (17:00):

פולהאם - ניוקאסל
לסטר סיטי - אברטון
סאות'המפטון - איפסוויץ'

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
14600 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
12298 משתתפים

משחקי יום ראשון:

ברייטון - נוטינגהאם פורסט (16:00, ספורט1)
מנצ'סטר סיטי ארסנל (18:30, ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully