וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליסון בספק בליברפול, ניוקאסל תעלה לפסגה?

השוער סובל מכאבי שרירים ולא ברור האם יהיה כשיר לבורנמות'. צ'לסי תנסה להמשיך לטפס במעלה הטבלה, ניוקאסל תנסה להלחיץ את סיטי

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 1:0/ספורט1

הפרמיירליג חוזרת בסוף השבוע עם שמונה משחקים בשבת הקרובה, במסגרת המחזור החמישי. ליברפול תרצה לחזור לנצח כשתארח את בורנמות', טוטנהאם תפגוש את ברנטפורד וקריסטל פאלאס תארח את מנצ'סטר יונייטד למפגש מסקרן. ביום ראשון יתקיים המפגש הגדול בין האלופה והמוליכה מנצ'סטר סיטי מול סגניתה ארסנל, וליברפול וניוקאסל יודעות שיש להן אפשרות להעפיל זמנית לפסגה.

ארנה סלוט, טרנט אלכסנדר ארנולד. Carl Recine, GettyImages
יצליחו לחזור לנצח בשבת? ארנה סלוט, אלכסנדר ארנולד/GettyImages, Carl Recine

ווסטהאם - צ'לסי (שבת, 14:30, ספורט1)

המחזור החמישי של הפרמייר ליג ייפתח בדרבי לונדוני מסקרן כשצ'לסי תתארח אצל ווסטהאם. הבלוז שמגיעים אחרי שני ניצחונות ותיקו בשלושת המחזורים האחרונים, יקוו להמשיך במגמה החיובית ולשפר את מעמדם בצמרת הטבלה. מנגד, ווסטהאם, שפתחה את העונה בצורה מהוססת תחת לופטגי, תנסה להפתיע את יריבתה החזקה, למרות התוצאות במפגשים האחרונים בין הקבוצות שלא נותנות להם יותר מידי סיבות לאופטימיות. חובבי הכדורגל יעקבו מקרוב ככדי לראות האם ווסטהאם תצליח לשבור את רצף הכישלונות מול צ'לסי, או שהחניכים של מרסקה ימשיכו בדרכם לצמרת הטבלה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
שחקני צ'לסי חוגגים עם ניקולאס ג'קסון. GettyImages
רוצים לבסס את מעמדם בצמרת הטבלה. שחקני צ'לסי/GettyImages

אסטון וילה - וולבס (שבת, 17:00, ספורט2)

מפגש נוסף ומסקרן לא פחות צפוי להתרחש בוילה פארק כשאסטון וילה, שפתחה את העונה בצורה נהדרת, תארח את וולבס. החבורה של אונאי אמרי נמצאת במומנטום מצוין לאחר שארבע מתוך חמשת המשחקים האחרונים שלה, כשהאחרון מביניהם היה במסגרת ליגת האלופות עם 3-0 מול יאנג בויז. מנגד, וולבס תחת המאמן גארי אוניל חווה פתיחת עונה לא פשוטה בכלל ועדיין מחפשת ניצחון ראשון העונה, אחרי שצברה נקודה אחת בלבד בארבעת המחזורים הראשונים. למרות שבסגל של אוניל אפשר למצוא לא מעט שחקנים כישרוניים, הזאבים סובלים מחוסר יציבות, בעיקר במשחקי חוץ, שם לא ניצחו מאז חודש פברואר השנה.

אולי ווטקינס, פאו טורס - שחקני אסטון וילה. Matthew Lewis, GettyImages
רוצים להמשיך להציג יכולת התקפית גבוהה. אולי ווטקינס, פאו טורס/GettyImages, Matthew Lewis

ליברפול - בורנמות' (שבת, 17:00, ספורט2)

לאחר הפסד מפתיע לנוטינגהאם פורסט, ליברפול בהנהגתו של המאמן החדש ארנה סלוט תחפש לחזור למסלול הניצחונות. עד כה, ליברפול הראתה התקדמות תחת סלוט, במיוחד בהגנה, עם שיתוף פעולה מרשים בין וירג'יל ואן דייק לאיברהימה קונטה. למרות זאת, הקבוצה ספגה את ההפסד הראשון שלה העונה נגד נוטינגהאם במחזור האחרון, והמשימה של הרדס כעת היא למנוע הפסד נוסף ונדיר במיוחד באנפילד. החדשות הרעות הן שאליסון נמצא בספק, בשל כאבי שרירים. "נצטרך לחכות ולראות", אמר סלוט. "אחרי המשחק מול מילאן הוא חש כאבים. אולי נעניק לו עוד כמה ימים מנוחה".

מנגד בורנמות', תחת המאמן אנדוני איראולה, מגיעה למשחק לאחר פתיחה מהוססת לעונה, עם חמש נקודות מארבעת המשחקים הראשונים שלה. הקבוצה הציגה אופי מרשים במשחקים הקודמים, כולל קאמבק מרשים מול אברטון, אך תנסה לשפר את היכולת ההתקפית שלה כדי להשיג תוצאה טובה נגד הרדס. למרות שלחזור עם ניצחון מאנפילד נראה כמו משימה קשה במיוחד, בקבוצה ינסו לנצל את חוסר היציבות של חניכיו של ארנה סלוט במשחקים האחרונים.

שוער ליברפול אליסון. Marc Atkins, GettyImages
יהיה קשה בלעדיו. אליסון/GettyImages, Marc Atkins

טוטנהאם - ברנטפורד (שבת, 17:00, ספורט4)

שתי הקבוצות יגיעו במטרה להשיג ניצחון, אך המארחת, תחת המאמן אנג' פוסטקוגלו, חווה עונה לא יציבה עד עתה שכללה הפסד 1:0 בדרבי מול ארסנל. התרנגולים אמנם מצליחים לשלוט בכדור בצורה טובה, אך הם מתקשים לנצל את ההזדמנויות שהם יוצרים לעצמם. המשחק הקרוב יהווה מבחן נוסף לבחינת השיפור של הספרס.

מן הצד השני, ברנטפורד פתחה את העונה בצורה חיובית באופן יחסי עם שני ניצחונות ושני הפסדים שמיקמו אותה במקום ה-9 בטבלה. פציעתו של יואן ויסה צפויה לפגוע מאוד ביכולת ההתקפית של חניכיו של תומאס פרנק. עם זאת, הקשר הקמרוני בריאן אמבואמו צפוי לחזור לסגל של "הדבורים" ולהיות שחקן מפתח בניסיון של ברנטפורד להפתיע את הספרס בביתם לאחר שעשו זאת גם בעונה שעברה.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם ברנן ג'ונסון. רויטרס
רוצים לכפר על ההפסד בבית מהעונה שעברה. שחקני טוטנהאם/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס (19:30, ישיר בספורט 1)

המשחק שינעל את משחקי השבת בפרמיירליג יתקיים בסלהרסט פארק, כשקריסטל פאלאס המקומית תארח את מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים ינסו להמשיך ברצף הניצחונות אחרי שבמחזור הקודם ניצחו 3:0 את סאות'המפטון. מרכוס רשפורד שחוזר לאט ובטוח לכושר משחק ואף כבש בניצחון האחרון ינסה להמשיך בתנופה ולנצל את העובדה שפאלאס לא שמרה על שער נקי באף אחד ממשחקיה עד כה העונה.

המאמן אוליבר גלסנר והקבוצה המארחת שעוד לא השיגו את ניצחון הבכורה שלהם העונה, אך הציגו אופי בשני המחזורים האחרונים כשחזרו מפיגור לשווין נגד צ'לסי ולסטר. אברצ'י אזה וז'אן-פיליפ מאטטה שבלטו מפתיחת העונה בהתקפה של פאלאס ינסו להמשיך בכושר החיובי שבו הם נמצאים ולהפתיע את ההגנה הפגיעה של השדים האדומים. בעונה שעברה ה"עיטים" ניצחו את יונייטד בשני המפגשים במסגרת הפרמייר ליג, כולל 4-0 במגרשם הביתי.

מרכוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
ירצה להמשיך לכבוש שערים. מרכוס ראשפורד/רויטרס

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
7781 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
6477 משתתפים

מפגשים נוספים:
פולהאם - ניוקאסל
לסטר סיטי - אברטון
סאות'המפטון - איפסוויץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully