וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטובינסיקה כבש שער עצמי וקורנו הוחלף, ניס הובילה 0:6 במחצית

משחק חריג בליגה הצרפתית: המארחת חגגה 120 שנים להיווסדה ותוך 39 דקות הבקיעה שישה שערים מול סנט אטיין, בדרך ל-0:8 משפיל במיוחד. המגן שהגיע ממכבי חיפה הוחלף בדקה ה-36

קליפ סיכום השבוע, 19.9/ספורט1

ניס חוגגת 120 שנים להיווסדו של המועדון בצורה הכי טובה שאפשר. הערב (שישי) היא אירחה את סנט אטיין, העולה החדשה לליגה הצרפתית, ולהפסקה היא ירדה ביתרון חריג של 0:6 בזכות שישה שערים ב-39 הדקות הראשונות. זה נגמר ב-0:8 חריג, תוצאה שלא ניצחה בה ניס מאז ספטמבר 1957. סנט אטיין לא ספגה שמונה שערים מאז נובמבר 1951.

סנט אטיין הגיעה לניס אחרי שגברה 0:1 על ליל וחגגה ניצחון ראשון ולמעשה נקודות ראשונות העונה, אבל הערב - כבר אחרי מחצית אחת - אפשר לומר שהיא הושפלה ובענק. דילן בטובינסיקה, אקס מכבי חיפה, הבקיע שער עצמי בדק ההרביעית ושלוש דקות חלפו עד שטאנגי אנדומבלה קבע 0:2. מוחמד צ'ו במבצע אישי העלה ל-0:3 בדקה ה-24 ויוסופה מוקוקו הדהים עם 0:4 בדקה ה-26. עשר דקות אחר כך, ביצע מאמן סנט אטיין שלושה חילופים ובין השאר ירד לספסל פייר קורנו שהגיע הקיץ ממכבי חיפה. איבן מאסון, אקס מכבי תל אביב, פצוע בברכו ולא נכלל בסגל.

זה לא נגמר כאן כאמור, כי בדקה ה-36, מיד אחרי שלושת החילופים, אוון גסאן הבקיע מבישול של מוקוקו ובישל לו בחזרה בחלוף שלוש דקות. 0:6 מטורף במחצית לניס על סנט אטיין, שבחצי השני כבר הורידה רגל מהגז, אבל סופיאן דיופ בכל זאת הצטרף לחגיגה וקבע 0:7 בדקה ה-75 ואת תוצאת הסיום חתם פאבלו רוסאריו בפנדל בדקה ה-86 אחרי נגיעת יד ברחבה שמנעה שער.

פייר קורנו, מגן סנט אטיין. GettyImages
הוחלף אחרי 36 דקות ובפיגור 4:0. קורנו/GettyImages

מחר תתארח פריז סן ז'רמן אצל ריימס במסגרת המחזור החמישי בצרפת. ביום ראשון תארח ליון את מארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully