וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער של מילסון לא מנע הפסד מגלזר, וירץ ולברקוזן הרשימו

ליגת האלופות: אקטורקוגלו (9) וקוקצ'ו (29) כבש צמד טורקי לרשת של הישראלי, מילסון עלה מהספסל. 0:4 משכנע ללברקוזן ולכוכבה הצעיר, שחגג בכורה מרשימה במפעל

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

מחזור הפתיחה של ליגת האלופות נמשך הערב (חמישי) עם שני משחקים מוקדמים. עומרי גלזר, מילסון והכוכב האדום בלגרד נכנעו 2:1 לבנפיקה ליסבון, ובאייר לברקוזן חזרה למפעל בסטייל, עם ניצחון 0:4 משכנע על פיינורד בחוץ.

אורקון קוקצ'ו, בנפיקה ליסבון, חוגג מול הכוכב האדום בלגרד. רויטרס
פתיחה עגומה לקמפיין. קוקצ'ו חוגג, גלזר והכוכב האדום מתוסכלים/רויטרס
מילסון, הכוכב האדום, חוגג עם שריף אנדאי. רויטרס
יופי של שער. מילסון/רויטרס

הכוכב האדום בלגרד - בנפיקה 2:1

אשתקד סיפק עומרי גלזר מספר הופעות נהדרות בשלב הבתים של ליגת האלופות - כאלה ששמו אותו על הכוונת של לא מעט קבוצות ביבשת. את העונה הנוכחית במפעל הבכיר הוא פתח קצת פחות טוב. קרם אקטורקוגלו כבש שער מהיר (9) ואורקון קוקצ'ו השלים צמד טורקי לרשת של הישראלי בבעיטה חופשית מצוינת (29), שסימן מחצית ראשונה במעמד צד אחד במרקאנה. משם הדרך לניצחון הייתה קלה, ולמרות שער מצמק של מילסון שעלה מהספסל והשפיע לטובה על המשחק, הכוכב האדום שאיכזבה בצ'מפיונס גם בעונה שעברה, תמשיך לחכות לניצחון ראשון בליגת האלופות מאז אוקטובר 2019.

דקה 9: גול! אחרי לחץ בפתיחה, בנפיקה עולה ליתרון מהיר. די מריה החל התקפה מסוכנת, כדור רוחב תועה פגע ברגלו של שחקן הגנה וקיפץ מעל גלזר, ואקטורקוגלו דחק מקרוב. 0:1 לפורטוגלים.

דקה 29: גול! בנפיקה חוגגת במרקאנה. אורקון קוקצ'ו הפך לטורקי השני שמכניע את גלזר הערב, הפעם בבעיטה חופשית פנטסטית מ-25 מטר. השוער הישראלי לא זז, הפורטוגלים ביתרון כפול מוצדק.

דקה 86: רבע שעה אחרי שעלה מהספסל, מילסון כבש. נדאיי מצא את אקס מכבי תל אביב ברחבה, והאנגולי סובב לפינה הרחוקה. 1:2 לבנפיקה.

פלוריאן וירץ, באייר לברקוזן, חוגג. רויטרס
איזו חגיגה. וירץ/רויטרס

פיינורד - באייר לברקוזן 4:0

בפעם האחרונה שבאייר לברקוזן פגשה את פיינורד, אי שם בעונת 1987/88 בגביע אופ"א, היא המשיכה כל הדרך לתואר אירופי. לאור היכולת שהציגה הערב, אולי - מי יודע - היא יכולה לפנטז על אותו תרחיש גם בליגת האלופות. הקבוצה של צ'אבי אלונסו לימדה אותנו כבר בעונה שעברה ששום דבר לא בלתי אפשרי עבורה, והערב לקחה לה מחצית אחת כדי לפרק את ההולנדים לגורמים. בהופעת הבכורה שלו בליגת האלופות, סיפק פלוריאן וירץ טעימה קטנה ליכולות שלו עם צמד בזק, ובמחצית הראשונה הייתה רק קבוצה אחת על כר הדשא בדה קאופ. לצד שערים של גרימאלדו (30) ו-וולנרויטר (44, עצמי), המשחק הסתיים עוד לפני הירידה להפסקה, ומשם הגרמנים המשיכו בקלות לניצחון ששמר אותם על מאזן מושלם מול יריבות הולנדיות (ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו).

דקה 5: גול! אנדריך חטף במרכז המגרש והעביר לוירץ, שהתקדם וגלגל ברגל שמאל מ-20 מטר לרשת. 0:1 מהיר ללברקוזן.

דקה 9: כדור קרן יצר ערבוביה ברחבה של בנפיקה ופיינורד כבשה מקרוב, אך השער בוטל בעצת ה-VAR בטענה לעבירה.

דקה 30: גול! לברקוזן נראית מצוין ועולה ל-0:2 בדה קאופ. הפעם גרימאלדו חתם מתפרצת נהדרת אחרי רוחב חכם של פרימפונג, וגלגל מקרוב לרשת.

דקה 36: גול! חגיגה של אלופת גרמניה. פרימפונג שוב נשאר חופשי באגף והגיב כדור מדוד, וירץ המשיך אותו מהאוויר לרשת והשלים צמד. לברקוזן ביתרון 0:3, וירץ כבר עם שער חמישי העונה.

דקה 44: גול! איזו הצגה של לברקוזן. טפסובה נשאר חופשי ברחבה אחרי כדור חופשי ונגח למסגרת, וולנרויטר הגיב רע והשער נרשם כעצמי. 0:4 ללברקוזן.

ליגת האלופות תתחדש ב-1 באוקטובר, ובמוקד תארח ארסנל את פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully