וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה אופטימית למרות החיזוק שלא הגיע, קיניונס כשיר מנגד

רוני לוי לא צפוי לבצע שינויים ב-11 מול מכבי פתח תקוה (שבת, 20:00), בצוות המקצועי קיוו לזר נוסף אך במועדון מבהירים: "עדיין יש סגל טוב שיכול להצליח". הרכש של רומן נפגע קלות באימון אך עתיד לפתוח

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 0:4/ספורט1

מכבי פתח תקוה

לאחר שרשמה השבוע ניצחון בכורה העונה אחרי שמונה הפסדים בכל המסגרות, תנסה המארחת להמשיך במומנטום החיובי. הניצחון הדחוק נגד הפועל חדרה שחרר המון לחץ אצל ראשי המועדון, בצוות המקצועי ובקרב השחקנים. בפתח תקוה מאמינים ששחקני החיזוק שצורפו בשבועות האחרונים וגם קיבלו אישור להירשם ולשחק שינו את פני הקבוצה ונתנו למאמן דן רומן הרבה יותר אופציות ולא מעט איכות שהתווספה לסגל.

על פי התרגול באימון המסכם, מסתמן שרומן ישמור על אותם 11 שפתחו נגד חדרה, כאשר מוחמד הינדי ימשיך לשחק כבלם לצידו של פלאמן גלאבוב, בעוד אנדראס קארו הפצוע נשאר מחוץ לסגל. דיינר קיניונס נפצע קלות ויצא מהאימון לקראת סוף התרגול הטקטי, אולם לא מדובר במשהו רציני והוא צפוי לפתוח יחד עם עדן שמיר ואייל גולסה שהצטיין במשחק האחרון. אנאס מחמיד שכבש את שער הניצחון, יפתח שוב יחד עם ויטאלי דמאשקן שבישל לו. בלם הרכש החדש, הבוסני רנאטו גויקוביץ', ייכלל מחר בסגל ויפתח את המשחק על הספסל.

דיינר קיניונס, מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
הפציעה לא חמורה. קיניונס/אודי ציטיאט

הפועל חיפה

לאחר תום חלון ההעברות, בהפועל חיפה ינסו להמשיך את המומנטום החיובי כאשר המאמן רוני לוי צפוי להמשיך עם ההרכב שניצח את הפועל ירושלים. רוי נאווי ימשיך לקבל קרדיט, במועדון מקווים שגיא מלמד שנשאר בסופו של דבר ימשיך את כושרו הטוב. בחיפה רצו להתחזק בזר אחד נוסף לפחות ובצוות המקצועי התאכזבו מהעובדה שנותרו עם ארבעה זרים בלבד, אך הבהירו לשחקנים שמצופה מהם להמשיך להיות מחויבים ואגרסיביים כפי שהיו במשחק האחרון. "עדיין יש פה סגל שיכול להצליח", אמר שחקן בקבוצה. "נכון שהיה קל יותר עם חיזוק נוסף, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
שחקן הפועל ירושלים אנדרו אידוקו מול שחקן הפועל חיפה רוי נאווי. ברני ארדוב
ימשיך לקבל קרדיט. נאווי/ברני ארדוב

טריוויה

* הפועל חיפה הביסה את מכבי פתח תקוה 0:3 בחוץ במפגש האחרון, אחרי שבעה משחקי ליגה רצופים בהם לא הצליחה לנצח אותה (ארבעה הפסדים ואז שלוש תוצאות תיקו).

* שתי הקבוצות נפגשו במחזור הרביעי בפתח תקוה גם לפני ארבע שנים, ואז המארחת ניצחה 0:2 ב-10 שחקנים משערים של תאי בריבו ואור אינברום.

* כל 17 משחקי הבית האחרונים של מכבי פתח תקוה הגיעו להכרעה (תשעה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים) - מאז ה-1:1 מול הפועל ירושלים במחזור הפתיחה של העונה הקודמת.

* את שני שעריו היחידים בקריירה מול מכבי פתח תקוה, כבש גיא מלמד כשחקן הפועל חיפה בצמד המפגשים בעונה שעברה. במדי מכבי פתח תקוה הבקיע את שעריו הראשונים בליגת העל, כולל שני כיבושים לרשת הפועל חיפה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוראל גרינפלד
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
4444 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
3728 משתתפים

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט3)

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully