וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ בנתניה לקראת קרית שמונה, זלטאנוביץ' עדיין בספק

לא ברור האם החלוץ יעמוד לרשות בלבול, שנואש לנקודות ראשונות: "יש הרבה איכות, משוכנע שבסוף תהיה קבוצה חזקה. נצא לדרך חדשה" (שבת, 20:00, ספורט2)

תקציר: עירוני קרית שמונה - עירוני טבריה 0:2/ספורט1

מכבי נתניה

לחץ גדול במכבי נתניה לקראת משחק הבית מחר (שבת, 20:00, ספורט2) מול עירוני קרית שמונה. הקבוצה פתחה את העונה עם שלושה הפסדים ברציפות ומדורגת אחרונה עם אפס נקודות ומחר היא תנסה לצבור נקודות ראשונות בליגה על חשבון קבוצה נוספת שהתקשתה להרשים.

בנתניה ניסו להכשיר בימים האחרונים את החלוץ איגור זלאטנוביץ', שמתאושש מפציעה בשריר הארבע ראשי ונכון להבוקר הוא עדיין בספק למשחק. המאמן מרקו בלבול, שנכון לעכשיו מקבל גיבוי מלא מראשי המועדון, התלבט במהלך השבוע בנוגע למספר עמדות בהרכב ונראה שעדיין לא החליט על ה-11 שיפתחו.

"הפתיחה שלנו היא מאוד מאכזבת, איכזבנו את עצמנו ואת האוהדים", אמר בלבול לקראת המשחק. "אני יכול להבטיח שיש פה קבוצה טובה, השחקנים הפצועים חוזרים ויש שחקנים חדשים שמתאקלמים. יש פה שחקנים שיודעים לשחק כדורגל, יש פה הרבה איכות במכבי נתניה ואני משוכנע שבסוף תהיה לנו קבוצה חזקה, שגם תשחק כדורגל וגם תביא את התוצאות שאנחנו רוצים לראות ובשבת נצא לדרך חדשה".

עוד הוסיף המאמן: "השחקנים מראים נחישות באימונים ורואים שהם מוכנים ויש אינטנסיביות טובה. השחקנים החדשים מתחילים להראות שהם מתאקלמים ומבינים מה אנחנו רוצים מהם ואני יכול להבטיח שמכבי נתניה תשחק כדורגל טוב, כדורגל התקפי ותבקיע שערים ותלך קדימה גם בטבלה".

איגור זלאטנוביץ' מכבי נתניה. ברני ארדוב
אולי הפעם? זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות ב-32 מפגשים בליגת העל: 12:13 לעירוני קרית שמונה בניצחונות ועוד שבע תוצאות תיקו.

* הפעם האחרונה שקרית שמונה ניצחה בנתניה הייתה לפני עשור, עם מהפך בדרך ל-1:2 בספטמבר 2014.

* שנה לאחר מכן, בספטמבר 2015, הייתה הפעם היחידה בה השתיים נפגשו במסגרת המחזור הרביעי. גם אז נתניה אירחה והמשחק הסתיים ב-1:1. בתום העונה היא ירדה ליגה.

* מכבי נתניה פתחה עונה עם שלושה הפסדים לראשונה מאז 2005/06. אז היא התעשתה במחזור הרביעי עם 2:3 ביתי על הפועל כפר סבא. במקרה של תיקו, תשתווה לעונת 1999/00, אז הייתה עם נקודה מ-12 (וניצחה לראשונה רק במחזור ה-10). בשני המקרים היה זה אחרי עליית ליגה. ארבעה הפסדים בפתיחת עונה? זה מעולם לא קרה לה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: נתניה

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט3)

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully