וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות גדולה בהפועל ירושלים, גאנם ואוסמן יפתחו בריינה?

האדומים מחפשים ניצחון בכורה, ללא יאו, פרדה, ביטון וגלזר. החלוץ שנשאר חרף הלחץ ממכבי חיפה עשוי לפתוח על חשבון הנטי (שבת, 19:30, ספורט4)

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בתוספת הזמן/ספורט1

הפועל ירושלים

עם נקודה אחת משלושה משחקים תארח מחר (שבת, 19:30, ספורט4) הפועל ירושלים את בני ריינה בטדי בתקוה להשיג ניצחון ראשון העונה. בקבוצה ישנה דריכות גדולה מאוד לקראת המשחק, כשמצב הרוח מעודד בעיקר בשל הגישה והפייט בעשרה שחקנים מול מכבי תל אביב ביום רביעי.

אילוז' יאו המורחק ייעדר ויתייצב בבית הדין בשבוע הבא, כשגם איינאו פרדה שסובל מכאבים בשרירי הבטן, אופק ביטון ועמית גלזר לא כשירים ויישארו מחוץ לסגל. שחקני הרכש דיאלו סמבה ואיליי מדמון צפויים להיכלל בסגל. במועדון התייחסו הודעת איגוד השופטים לפיה הקבוצה קופחה נגד מכבי תל אביב ואמרו: "אומרים שהאירועים האלה מתאזנים, אצלנו זה פחות קורה".

יונתן ליש לצד שחקני הפועל ירושלים מאוכזבים. ברני ארדוב
האדומים בעקבות ניצחון בכורה/ברני ארדוב

בני ריינה

מכבי בני ריינה, שפתחה את העונה בצורה טובה מאוד עם שבע נקודות מתשע אפשריות, תקווה להמשיך להרשים מחר במשחק החוץ נגד הפועל ירושלים מתחתית הליגה. בריינה עקבו השבוע אחר משחק האדומיםנגד מכבי תל אביב והתרשמו כי למרות ההפסד, מדובר בקבוצה טובה שיכולה ביום נתון להוות יריב שקול ועיקש.

המאמן שרון מימר עשוי לבצע מספר שינויים בהרכב לעומת ה-11 שפתחו ב-2:2 נגד מכבי חיפה במחזור האחרון, כאשר קייס גאנם ומוחמד אוסמן שנכנסו כמחליפים נגד הירוקים נמצאים חזק בתמונת ההרכב, על חשבונם של איהב גנאים ואזיקאל הנטי. בריינה שמחו מאוד אחרי שגאנם החליט להישאר בקבוצה חרף הלחץ הגדול שהועפל עליו לעבור למכבי חיפה. היום באימון המסכם יוחלט סופית אם הוא יחזור להרכב, או שהנטי יקבל קרדיט נוסף מהפתיחה. גם המגן השמאלי החדש קרלו ברוצ'יץ' נמצא בתמונת ההרכב, כאשר ההתלבטות היא בינו ובין עבדאללה ג'אבר, שפתח עד כה בעמדה זו. מקומם של גיא חדידה ומוחמד שכר בהרכב נראה מובטח, כאשר גם סייד אבו פרחי צפוי לפתוח.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
קייס גאנם חוגג עם עבדאללה ג'אבר מכבי בני ריינה. ברני ארדוב
ישוב ל-11 אחרי השבוע הסוער? גאנם/ברני ארדוב

מי הוא ספורטאי השנה?

תום ראובני
ארטיום דולגופיאט
פיטר פלצ'יק
עמי דדאון
דני אבדיה
ערן זהבי
473 משתתפים

מי היא ספורטאית השנה?

ענבר לניר
רז הרשקו
שרון קנטור
נבחרת ההתעמלות האמנותית
מורן סמואל
דריה אטמנוב
380 משתתפים

טריוויה

* בארבעת מפגשי הליגה בין השתיים היו שני ניצחונות של הפועל ירושלים (0:2 בחוץ ו-0:1 בבית), ניצחון אחד של בני ריינה (0:1 בטדי לפני כשנה וחצי) ותיקו בודד (1:1 בגרין).

* הפועל ירושלים צברה נקודה אחת עד כה, בדיוק כפי שפתחה את העונה הקודמת. אז, כזכור, חיכתה עד למחזור ה-10 כדי לחגוג ניצחון בכורה.

* בבית לא הפסידה הפועל ירושלים מאז ה-1:0 להפועל באר שבע ב-20 בינואר. במהלך התקופה הזו יש לה שבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו כמארחת.

* גיא חדידה, שלבש את מדי הפועל ירושלים לפני שלוש שנים וכבש אז ארבע פעמים, הוא השחקן שאחראי עד כה על הכי הרבה שערים בליגה: שלושה כיבושים ושני בישולים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: טדי

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט3)

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully