וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביבו על תחילת העונה: "הייתי עצבני, אבל מה שהיה היה"

19.9.2024 / 8:34

המגן שכיכב בניצחון מכבי ת"א התייחס לטעויות שפגעו לו בהמשכיות: "אני רעב ורוצה להגיע לרמות הכי גבוהות. לא אכפת לי לשחק בימין"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בתוספת הזמן/ספורט1

רוי רביבו מילא תפקיד בכיר בניצחון 1:2 של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים אתמול (רביעי). המגן השמאלי כבש את השער הראשון והיה מעורב גם במהלך שהסתיים בשער של אושר דוידה בתוספת הזמן. "אני רעב, אני צעיר. עובד קשה ורוצה להגיע לרמות הכי גבוהות. מאוד התגעגעתי לחזור לכבוש", אמר רביבו לאחר המשחק. "יש המון שחקנים טובים בקבוצה, יהיו הרבה רוטציות. החזקנו יותר בכדור ברוב המשחקים ואני משתדל לתמוך גם בהתקפה".

האלופה איבדה בעמדת המגן הימני את שגיב יחזקאל שנפצע לתקופה ממושכת. עידן נחמיאס שנדחק הצידה ברוטציית הבלמים יכול לתפקד כמגן, ואבישי כהן חזר לסגל אחרי שכבר נשלח להתאמן בנפרד, אבל גם האפשרות שרביבו יעבור אגף נמצאת על הפרק: "אלו החלטות של המאמן. עידן מדהים כמגן ימני. לא אכפת לי שמאל או ימין. אני אוהב אתגרים", התייחס לכך רביבו.

רוי רביבו חוגג עם יוריס ואן אובריים מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רוי רביבו חוגג עם יוריס ואן אובריים מכבי תל אביב/ברני ארדוב

על היכולת הלא משכנעת שגילתה מכבי תל אביב: "בגלל שהם היו עם עשרה שחקנים, הם הלכו אחורה ואנחנו קצת נרדמנו".

על הטעות שהשאירה אותו מחוץ לסגל בתחילת העונה, אחרי שחווה אירוע דומה במשחקים האולימפיים: "הייתי עצבני, אבל אין מה לעשות. מה שהיה היה, הכול בסדר".

על הסגל של הצהובים: "הכי טוב בליגה? לא מתעסק באחרים. יהיו רוטציות, כולנו מוכנים".

על המשחקים בליגה האירופית: "אלו משחקים מאוד מאתגרים. רוצים להצליח גם באירופה. יהיה משחק מרגש נגד אייאקס. אפשר לשחק בשתי מסגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully