וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן ראביו הוצג במארסיי: "אני לא חייב הסברים לאף אחד"

הקשר שחתם לשנתיים התייחס להצהרתו ב-2016, לפיה אין סיכוי שילבש את החולצה של מארסיי: "זו הקריירה שלי, הבנו שהכול אפשרי"

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

ב-2016, כאשר היה עדיין בפריז סן ז'רמן, אדריאן ראביו לא יכול היה לדמיין שיום יבוא והוא יחתום במארסיי. "ללבוש את החולצה הזו יום אחד? אין סיכוי", אמר אז בריאיון ל"לה פרובנס" והדגיש: "הם רצו אותי ב-2013 ומבחינתי זו בכלל לא הייתה אופציה. חשבתי אז שזו בדיחה. ללכת לשחק שם זה בלתי נתפס עבורי. אני פריזאי, להפסיד להם זה כתם".

קצת יותר משמונה שנים אחרי, הוצג היום (רביעי) קשר נבחרת צרפת כשחקנה החדש של מארסיי, אחרי שהיה השחקן החופשי המבוקש ביותר בשוק וחתם במפתיע לשנתיים אצל התכולים. "אין לי צורך להצדיק את עצמי בנוגע להתבטאויות מהעבר", התייחס בהצגתו לאותו ריאיון מפורסם. "אני לא חייב הסברים לאף אחד, אני עושה את הקריירה שלי".

ראביו המשיך: "כולנו יכולים להבין שאין כזה דבר בלתי אפשרי בחיים. דברים שאנחנו אומרים בגיל צעיר, יכולים להיראות אחרת עם הניסיון ובנסיבות אחרות. היום, קיבלתי את ההחלטה שלי בלב שלם. אני שמח להיות כאן. אולי זה יאכזב חלק מהאנשים, בטוח יש כבר מי שהתאכזב, אבל זו הבחירה שלי".

אדריאן ראביו מוצג כשחקן מארסיי על ידי היועץ המקצועי פבריציו רבאנלי. CHRISTOPHE SIMON/AFP, GettyImages
אדריאן ראביו מוצג על ידי היועץ המקצועי, שחקן העבר פבריציו רבאנלי/GettyImages, CHRISTOPHE SIMON/AFP

הקשר סיפר גם כי נהנה בילדותו לצפות במשחקים של מארסיי: "כשהייתי קטן, בסביבות גיל 10-12, אהבתי אותה מאוד. שיחקו אז ניאנג, מאולידה, אורומה וטאיוו. אהבתי לראות את מארסיי כמו שאהבתי לראות קבוצות אחרות. אבל אהבתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully