וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברה את מבחן האם: מארסיי הודיעה על סיכום עם אדריאן ראביו

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 23:40

האם והסוכנת ורוניק הבריחה את ברצלונה, יונייטד ומילאן בדרישותיה הגבוהות, אבל מארסיי ניהלה מגעים מאחורי הקלעים ותצרף את הקשר המבוקש

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

מארסיי הודיעה הערב (ראשון) במפתיע על סיכום שהושג עם אדריאן ראביו, שיחתום במועדון בכפוף לבדיקות רפואיות מוצלחות. הקשר שסיים את חוזהו ביובנטוס וזכה מאז להצעות ממנצ'סטר יונייטד, ברצלונה, מילאן וניוקאסל בין היתר, ניהל לאחרונה מגעים מאחורי הקלעים עם הקבוצה מדרום צרפת, שנבנית מחדש ופתחה נהדר את עידן רוברטו דה זרבי.

תחילה חשבו במארסיי שהמהלך בלתי אפשרי מבחינה כלכלית, אבל המשא ומתן התנהל בצורה חיובית, הפרויקט משך את ראביו ועסקה צפויה להיחתם תוך 48 שעות. המועדון מוכן להציע חוזה לשנתיים לשחקן נבחרת צרפת (ארבעה שערים ב-48 הופעות), אבל טרם פורסמו הפרטים הכספיים לגבי יכולתו לעמוד בדרישות הגבוהות של גברת ראביו.

האמא ורוניק היא זו שמנהלת את ענייניו של אדריאן ועד כה דרשה לא רק שכר שנתי של 10 מיליון יורו אלא גם מענק חתימה ועמלת סוכנת בסך כולל של 15 מיליון יורו. הסכומים הללו הבריחו מחזרות קודמות וכעת מחכים כולם לדעת מה טיב ההצעה שהובילה לסיכום במארסיי.

שחקן פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו. GettyImages
הפעם אצל היריבה המושבעת. אדריאן ראביו בימיו בפריז סן ז'רמן/GettyImages

ראביו בן ה-29 זכה בשש אליפויות עם היריבה המושבעת פריז סן ז'רמן, לפני שעזב את הליגה הצרפתית בקיץ 2019 לטובת יובנטוס. סך הכול רשם 163 הופעות בליג 1, מתוכן 13 כמושאל בטולוז, וכבש 14 שערים לצד 12 בישולים. בליגה האיטלקית היו לו 18 שערים ו-11 בישולים ב-157 משחקים במדי יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully