וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "צריכים להפיק לקחים". אבישי כהן ישוב לסגל

מאמן מכבי תל אביב לאחר ה-1:2 הדרמטי: "נגד סטיאווה הפסדנו בדרך הזו והפעם ניצחנו". המגן יחזור להתאמן עם חבריו. זיו אריה: "כשלהם או למכבי חיפה חסרים שחקנים - הם בוכים. אז מה אני אגיד?"

תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בתוספת הזמן/ספורט1

מכבי תל אביב נותרה הערב (רביעי) המושלמת היחידה בליגת העל, אחרי ניצחון דרמטי 1:2 בבלומפילד על הפועל ירושלים, במשחק השלמה מהמחזור הראשון. האורחת היממה את הקהל הצהוב עם שוויון ב-10 שחקנים מרגלי יונתן ליש בדקה ה-84, אבל רוי רביבו, שכבש את הראשון בדקה ה-38, סיפק מהלך נהדר שבסיומו אושר דוידה דחק את שער הניצחון בדקה ה-93.

רז שלמה חש רגישות בשריר והוחלף במחצית, ובמכבי תל אביב מקווים שיוכל לעמוד לרשותם לקראת מ.ס. אשדוד ובראגה בליגה האירופית בשבוע הבא. מי שיחזור כעת לסגל הוא המגן אבישי כהן, שלא עבר לקבוצה אחרת לפני סיום החלון וישוב להתאמן עם חבריו, אחרי שהתאמן בתקופה האחרונה בנפרד.

הפועל ירושלים זעמה על כך שלא קיבלה פנדל בדקה ה-56. השחקנים מחו על ההחלטה של דוד פוקסמן ואלוז' יאו ספג צהוב שני בעקבות מחיאות כפיים לעבר השופט והורחק. לאחר ההרחקה, שחקן ההגנה העצבני גם זרק בקבוק שפגע באחד האוהדים. האורחת הגיעה למשחק ללא שחר פיבן, שנגרע מהסגל בעקבות עבירת משמעת.

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב לצד רז שלמה. ברני ארדוב
יהיה כשיר למשחקים הבאים? רז שלמה לצד ז'ארקו לאזטיץ'/ברני ארדוב

ז'ארקו לאזטיץ', מאמן מכבי תל אביב: "אני מברך את השחקנים שלי וגם את הפועל ירושלים על משחק טוב. אני מרוצה, הפסדנו בדרך הזאת נגד סטיאווה בוקרשט והיום ניצחנו ככה. בכל משחק יש לנו בעיה אחת - הכדורים השניים. כשהיינו ביתרון של שחקן התחלנו לאלתר ולצאת מהעמדות, איבדנו כדורי 50:50. לכן ניסיתי להעיר את השחקנים ולהחזיר אותם לריכוז ולסגנון המשחק שלנו. בכדורגל קורה שכולם רוצים להבקיע כשהיריבה בעשרה שחקנים. 0:1 זו תוצאה פתוחה ושער כמו שספגנו יכול לקרות בכדורגל. אנחנו צריכים ליהנות ולהפיק לקחים מהמשחק הזה".

כאשר נשאל על השופטים, הגיב המאמן הסרבי: "אני לא רוצה לדבר על השיפוט. אם יש לנו את הסגל הטוב בליגה? נראה במאי".

עוד בוואלה

בתוספת הזמן: מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את הפועל ירושלים

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"דווקא כשהדברים היו טובים, קרה מה שקרה". זיו אריה/ברני ארדוב

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים: "קודם כל, אלוז' יאו ביקש ממני להתנצל בפני האוהדים על מה שהיה. אמרתי לשחקנים שאני לא ארצה לעמוד פה ולדבר כמו אחרי התבוסה להפועל חיפה על כמה שהיינו קרובים ולקחת מחמאות, אני מאוכזב. נגד חדרה היינו יוצאים מן הכלל, גם נגד הפועל חיפה היינו לא רעים, אבל רכים. הקבוצה צעירה, חסרים לנו המון שחקנים, כשהסגל מלא הוא נפלא. כל משחק חסרים לי חמישה שחקנים. כשלמכבי תל אביב או מכבי חיפה חסרה כזאת כמות של שחקנים הם בוכים, אז מה אני אגיד? נכנסנו לקצב היום. דווקא כשהדברים היו טובים קרה מה שקרה, ואני לא אדבר על זה".

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה (ספורט2)
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה (ספורט3)

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב (ספורט4)

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully