וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הבוז: יזן נסאר בהרכב הפועל תל אביב בנוף הגליל

הקשר ב-11 של מסאי דגו באצטדיון גרין, למרות יחס הקהל אליו במשחק הקודם (19:00). במקביל: הפועל פתח תקוה מחכה למכבי הרצליה, הפועל רמת גן תנסה להתאושש בעפולה

תיקתקנו, 19.9/ספורט1

חמסה-חמסה-חמסה בליגה הלאומית. המחזור החמישי יצא לדרך עם חמישה משחקים, כשבמוקד הביקור של הפועל תל אביב הלחוצה בנוף הגליל. הפועל פתח תקוה מנסה להמשיך את פתיחת העונה הטובה בבית מול מכבי הרצליה, הפועל רמת גן מנסה להתאושש בעפולה, הפועל ניר רמת השרון מארחת את הפועל עכו והפועל רעננה פוגשת בכפר סבא את מ.ס. כפר קאסם.

הפועל נוף הגליל - הפועל תל אביב

מוטי איוניר היה האיש שאימן את הפועל תל אביב בתחילת הביקור הקודם שלה בלאומית. הוא פתח עם מאזן מושלם של חמישה ניצחונות, אבל אז הגיעו שני הפסדים ותיקו בתוספת הדחה מגביע הטוטו, והוא פוטר. קובי רפואה מונה במקומו והאדומים עלו בקלות בסיום העונה. כעת איוניר הוא זה שיכול לסבך את מסאי דגו, שניצח רק פעם אחת בארבעת מחזורי הפתיחה, עדיין לא ראה משחק עם שער נקי ומתקשה למצוא את ההרכב איתו הוא יכול לרוץ. היום יזן נסאר עלה ב-11 אחרי הסערה בתיקו הדרמטי מול הפועל רעננה השבוע, ואילו אחמד עאבד על הספסל. הפועל תל אביב ניצחה בשלושת מפגשי הלאומית בין הקבוצות ב-2017/18, אבל שני המשחקים האחרונים (בליגת העל) הסתיימו בתוצאה זהה של 2:2. נוף הגליל תחפש ניצחון ראשון על יריבתה מאז ה-0:1 הביתי בליגת העל בינואר 2005, עם איוניר על הקווים.

רן בנימין, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
הפועל תל אביב תעבור את מבחן גרין? רן בנימין/דני מרון

הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה

שבע נקודות בשלושה מחזורים (ועוד משחק חסר) נתנו סיבות לאופטימיות במלאבס. מפגש ראשון עם מכבי הרצליה אחרי יותר משש שנים, מהווה הזדמנות טובה להמשיך במומנטום, שכן הקבוצה של תומר קשטן עדיין ללא ניצחון (שתי נקודות בלבד) ומציגה את ההגנה החלשה בליגה עד כה (11 שערי חובה). בנוסף, הפועל פתח תקוה ניצחה בכל ארבעת המפגשים האחרונים ולא הפסידה למכבי הרצליה מאז ה-1:0 הביתי בדצמבר 2015 ולפני סגירת החלון צירפה את הקשר אוהד חזוט. יריבתה שאלה ממ.ס. אשדוד את הבלם שקד חכמון וצירפה את החלוץ רועי בן שמעון (בית"ר ירושלים בעונה שעברה).

הפועל עפולה - הפועל רמת גן

האורדונים התחילו את העונה עם שני ניצחונות ויצרו ציפיות, אלא שאז הגיעו שני הפסדים רצופים, כולל תבוסה ביתית מחפירה 6:0 להפועל כפר שלם. איציק ברוך יקווה לראות התאוששות מצד שחקניו, אבל נאלץ להסתדר ללא הבלם המורחק מוחמד אדמס. איתמר ישראלי חתם כשוער החדש לאחר שחרורו של אלמוג מלול. גם רוני לאופר ויקיר זילברמן הצטרפו. הפועל עפולה, שבמהלך מסע ההיחלצות הנהדר שלה בעונה שעברה גם ניצחה 0:1 ברמת גן, רשמה עד כה שלוש תוצאות תיקו (חסר המשחק הדחוי מול הפועל עכו) ומחפשת ניצחון בכורה.

עוד בוואלה

"אני אוהב אותך אבא, תביא לנו אליפות מלמעלה"

לכתבה המלאה
גולן בני שחקן הפועל פתח תקוה. אודי ציטיאט
הרבה סיבות לאופטימיות בהפועל פתח תקוה. גולן בני/אודי ציטיאט

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עכו

האם המארחת תצליח לגבור על עכו לראשונה זה שלוש שנים וחצי? מאז אותו 0:2 ביתי במרץ 2021, היו לרמת השרון ארבעה הפסדי ליגה רצופים מול עכו ולאחר מכן רצף של שלוש תוצאות תיקו. ירון הוכנבוים מנסה לשנות את המאזן הזה ובנוסף להשיג נקודות ראשונות בגרודמן העונה, אחרי ההפסדים לכפר שלם והפועל תל אביב. עכו בנתה עצמה תוך כדי תנועה וגם לה רק שלוש נקודות בינתיים (ושני שערים בלבד, שניהם של אקס המארחת קלוד לואיס), אבל עם משחק פחות.

הפועל רעננה - מ.ס. כפר קאסם

אחרי הנקודה הדרמטית בבלומפילד, העולה החדשה רוצה להיות הראשונה העונה שמנצחת את מ.ס. כפר קאסם. הקבוצה של אדהם האדיה ספגה רק פעמיים (הכי מעט בליגה) ומגיעה אחרי ניצחון הבכורה, עם צמד של מוחמד חטיב לרשת רמת השרון במשחק הראשון בבת ים. שתי הקבוצות הספיקו להיפגש חמש פעמים בלאומית לפני הירידה של רעננה לליגה א', ולכפר קאסם עדיין אין ניצחון (שני הפסדים ושלוש תוצאות תיקו). האם זה ישתנה הפעם?

משחקי יום שני (19:00):

הפועל כפר שלם - הפועל אום אל פאחם
בני יהודה - מכבי יפו
הפועל ראשון לציון - הפועל כפר סבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully