וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהב אותך אבא, תביא לנו אליפות מלמעלה"

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 16:36

חזי יעקובי ז"ל לקה בלבו במהלך המשחק של הפועל תל אביב נגד הפועל רעננה והובהל לבית החולים, שם נקבע מותו. בנו ספד ברשתות החברתיות: "תודה על מה שעשית בשבילי כל החיים ועל המשחקים שלקחת אותי בכל הארץ". המשפחה ביקשה להגיע אדום להלוויה

תיקתקנו, 17.9/ספורט1

סוף עצוב לאירוע הקשה במשחק של הפועל תל אביב בבלומפילד אמש (שני). חזי יעקובי, האוהד שהתמוטט ביציע, עבר החייאה ופונה לבית חולים על ידי הצוותים הרפואיים שבמקום - מת כעבור זמן קצר. אמש המשחק הופסק ל-20 דקות, בזמן שהאוהד קיבל את הטיפול ופונה על ידי אמבולנס שעלה על הדשא. למרבה הצער, בבית החולים וולפסון נאלצו לקבוע את מולו.

הפועל תל אביב פרסמה היום הודעת פרידה מיעקובי ז"ל, וכתבה: "משפחת הפועל תל אביב נפרדת בעצב גדול מאוהד הקבוצה, יחזקאל (חזי) יעקובי ז"ל, שהלך לעולמו במהלך המשחק אמש לאחר שלקה בלבו. למרות פעולות החייאה אינטנסיביות ואנשי רפואה רבים שנלחמו על חייו, יחזקאל נפטר - והותיר את כולנו כואבים והמומים. יחזקאל יובא למנוחת עולמים היום (שלישי) בשעה 16:30 בבית העלמין ירקון. המשפחה מבקשת שאוהדי הפועל יגיעו ללוות את חזי בדרכו האחרונה, לבושים באדום".

עוד בהפועל תל אביב: ספרא ואנשיו מראיינים מועמדים זרים לתפקיד המנהל המקצועי של הקבוצה

אמבולנס על כר הדשא בבלומפילד. דני מרון
סוף עצוב. אמבולנס בלומפילד/דני מרון
חזי יעקובי ז"ל, אוהד הפועל תל אביב שנפטר מהתקף לב ביציע. מתוך טוויטר, צילום מסך
יעקובי ז"ל/צילום מסך, מתוך טוויטר

בנו של חזי ז"ל, נבו יעקובי, ספד לאביו ברשתות החברתיות: "אבא שלי, הפועל שלי. ככה זה נגמר? אני רוצה להגיד לך תודה על מה שעשית בשבילי כל החיים. על המשחקים שלקחתי אותי בכל הארץ, הבילוי המשותף שלנו. אני אתגעגע אליך אבא. ילד בן 15 לא אמור להספיד את אבא שלו, אבל הנה זה קורה. אני אוהב אותך,תביא לנו אליפות מלמעלה".

מדוברות מד"א נמסר לאחר המקרה: "בשעה 20:31 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על גבר מחוסר הכרה ברח' התקומה בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי במקום לגבר כבן 50 במצב אנוש, בפעולות החייאה עם חבלת ראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully