וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסו פאטי חזר לסגל ברצלונה, סטרלינג יפתח מול אטאלנטה?

ליגת האלופות ממשיכה (חמישי, 22:00): פראן טורס צפוי לתפוס את מקומו של אולמו במונאקו, רייס ישוב ל-11 של ארסנל. אתלטיקו ולייפציג בקרב בין שתי קבוצות שטרם הפסידו העונה

תיקתקנו, 18.9/ספורט1

מחזור הפתיחה של ליגת האלופות יגיע מחר (חמישי) לסיומו, ובמוקד תתארח ברצלונה במונאקו, בעוד ארסנל תקווה לפתוח ברגל ימין מול אטאלנטה.

שחקן ברצלונה פראן טורס חוגג. Alex Caparros, GettyImages
ברצלונה תמשיך להרשים? פראן טורס/GettyImages, Alex Caparros

מונאקו - ברצלונה (חמישי, 22:00)

גם בחלומות הוורודים ביותר שלו, ספק אם האנזי פליק דמיין שכך תיראה תחילת דרכו בברצלונה. הקטלאנים עומדים על חמישה ניצחונות מחמישה משחקים בלה ליגה, כולל 0:7 על ויאדוליד ו-1:4 על ג'ירונה בשני המחזורים האחרונים, ולפתע גם הפנזטיות על זכייה מחודשת בליגת האלופות כבר לא נראות כל כך מופרכות. גם המארחת פתחה היטב את העונה בצרפת, עם שלושה ניצחונות ותוצאת תיקו אחת, ומגיעה מלאת ביטחון למפגש מחר בין היתר משום שהביסה את ברצלונה 0:3 בגביע ז'ואן גאמפר לפני כחמישה שבועות - משחק ממנו יצאו הקטלאנים לרצף הניצחונות המדובר שלהם. פראו טורס צפוי לתפוס את מקומו של דני אולמו הפצוע בהרכב בארסה, אנסו פאטי שהתאושש מהפציעה הארוכה שב לסגל לראשונה העונה, גאבי ופרנקי דה יונג עדיין לא נכללו בו.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן ארסנל דקלן רייס. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
המנהיג של ארטטה ישוב למרכז המגרש. רייס/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

אטאלנטה - ארסנל (חמישי, 22:00)

התותחנים לא הפסידו משחק רשמי מאז ה-17 באפריל ומקווים לפתוח ברגל ימין את המפעל האירופי הבכיר, במשחקם הרשמי הראשון אי פעם מול אטאלנטה. דקלן רייס שסיים לרצות עונש הרחקה ישוב למרכז המגרש של מיקל רטטה, שיחסר שוב את מרטין אודגור. בוקאיו סאקה נמצא בספק מסוים אך צפוי לפתוח, כשלצידו עשויים לקבל את הקרדיט גבריאל ז'סוס וראחים סטרלינג. מנגד, מחזיקת הליגה האירופית התאוששה משני ההפסדים הרצופים בסרייה A עם 2:3 קשה על פיורנטינה במחזור האחרון, רפאל טולוי בספק, בן גודפרי ככל הנראה ייעדר.

שחקן אתלטיקו מדריד חוליאן אלברס. Aitor Alcalde, GettyImages
מפגש מסקרן ולא פשוט. חוליאן אלברס/GettyImages, Aitor Alcalde

אתלטיקו מדריד - לייפציג (חמישי, 22:00)

אחרי קיץ מבטיח מאוד ופתיחת עונה בינונית בספרד, עושה רושם שהקבוצה המסקרנת של דייגו סימאונה מתחילה להתחבר. אחרי 0:1 על אתלטיק בילבאו הגיע 0:3 מרשים על ולנסיה במחזור האחרון, והקולצ'ונרוס סופרים ארבעה משחקים רצופים ללא ספיגת שער. גם יריבתם מחר, שלא הפסידה משחק רשמי מאז פברואר, פתחה בצורה טובה את עונת הבונדסליגה, כולל 2:3 גדול על באייר לברקוזן.

משחק נוסף:

ברסט - שטורם גראץ (חמישי, 22:00)

ליגת האלופות תתחדש ב-1 באוקטובר, ובמוקד תארח ארסנל את פריז סן ז'רמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully