וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הפועל באר שבע: "משפטית, חובה לפסוק על ניצחון טכני"

17.9.2024 / 12:45

גיא פרימור ערך מסיבת עיתונאים בעקבות ההחלטה להותיר את תוצאת המשחק נגד בני סכנין על 0:0 ללא נקודות, וביקר את בית הדין: "אין לו סמכות לשנות את החלטת השופט במגרש. נערער בכל הכוח"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

בצל פרסום העונשים בעקבות אירועי טרנר ועל רקע פתיחת העונה הפושרת של הקבוצה, ערך היום (שלישי) מנכ"ל הפועל באר שבע גיא פרימור מסיבת עיתונאים, במהלכה ענה לשאלות.

"אנחנו נערער בכל הכוח, כי יש כאן פשוט סיפור משפטי נטו", אמר פרימור. "מי שמנסה לקחת את למקומות אחרים, חוטא. אני מאוד מכבד את הקביעה של הדיינים, אבל הפרשנות שלהם לתקנונים פשוט לא נכונה. זה לא אומר שלא נערער על הפחתת הנקודה, זה רק אומר שעל הפסיקה הזו אני יכול לערער באופן מיידי. יש שם דעת מעט של הדיין לובין שמדויקת להפליא, זאת הפרשנות הנכונה ואנחנו לגמרי עומדים מאחוריה".

פרימור הוסיף: אני סומך מאוד על בתי הדין והדיינים. קראתי כל אות בפסיקה והבנתי איפה הטעות. צריך להבין דבר אחד מאוד חשוב: קביעה של שופט משחק, היא קביעה אבסולוטית. בית הדין לא יכול לערער על קביעה של שופט. גם נועם לובין נתן את הדוגמא הזאת. סכנין סירבה לקיים את המשחק הזה, ואין עוררין על העובדות. יש אירוע אלימות ששתי הקבוצות עמדו עליו לדין באופן נפרד, שעה לאחר מכן השופט קובע שהמשחק צריך להתקיים ועכשיו בית הדין אומר לו, לפי רוח המשחק יכול להיות שטעית. זו לא הסמכות של בית הדין. שום דבר לא נעשה פה בתום לב או באופן שרירותי, וברגע ששופט מקבל החלטה, אין לבית הדין סמכות להפוך את ההחלטה שלו. לשופט היה את אישור המשטרה, וכאן צריך להסתיים הסיפור. בסוף אנחנו נמצאים במדינת חוק, ובתי הדין צריכים לפסוק בהתאם למקרה שמופיע בפניהם, ולא לפי פרשנויות. משפטית נטו, חובה לפסוק על ניצחון טכני - בלי שום קשר לזהות הקבוצות, או לעניין אחר".

מוחמד אבו יונס יו"ר בני סכנין, עו"ד יפתח אבן עזרא, עו"ד רועי רוזן, גיא פרימור מנכ"ל הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע קופחה? גיא פרימור, משמאל/ברני ארדוב

באר שבע פתחה את העונה בעצלתיים, עם הדחה מאכזבת מאירופה והפסדים מתסכלים גם בגביע הטוטו. הקבוצה של רן קוז'וך אומנם נראתה טוב יותר במשחקי הליגה בהם ניצחה 0:1 את עירוני קרית שמונה והפסידה 1:0 למכבי תל אביב עליה הקשתה מאוד, אבל בעקבות אירועי טרנר שגרמו להפחתת נקודה (ומנגד הוחלט לא להעניק לקבוצה ניצחון טכני), היא מדורגת רק במקום התשיעי בטבלה, עם 2 נקודות בשלושה מחזורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully