וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הטעות בדרבי: כוכב טוטנהאם הדהד ביקורת נגד המועדון

רומרו שהיה אשם בשער של ארסנל, צייץ מחדש פוסט של עיתונאי המקורב לו: "הוא שיחק עם חום, שחקני טוטנהאם היחידים שחזרו מהנבחרות עצמאית"

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 1:0/ספורט1

כריסטיאן רומרו שזוכה כבר תקופה ארוכה למעמד של אחד הבלמים הטובים בעולם, בעיקר מאז זכייתו במונדיאל עם נבחרת ארגנטינה, רשם יום פחות מוצלח בעבודה אתמול (ראשון). הבלם בן ה-26 היה אשם ישיר בשער של גבריאל לזכות ארסנל, שהכריע את הדרבי של צפון לונדון נגד טוטנהאם, אבל הוא לא היסס להעביר את מוקד הביקורות למועדון שלו.

ברשת הבחינו בכך שרומרו הדהד ציוץ ביקורתי כלפי טוטנהאם שפורסם על ידי העיתונאי הארגנטינאי גסטון אדול, אליו מקורב השחקן. "טוטנהאם שוב הפסידה לארסנל. היא לא מצליחה להתבסס במאבק על האליפות כי היא מפספסת את הפרטים הקטנים: היא קבוצת הפרמיירליג היחידה שגרמה לשחקני הנבחרות לטוס בחזרה באופן עצמאי, ללא התערבות לוגיסטית של ההנהלה. היא נתנה יתרון, כי שחקניה חזרו עייפים יותר מהשאר. רומרו שיחק עם חום".

בדיעבד, רומרו כנראה הבין כיצד תצטייר העובדה שהוא פרסם מחדש את הפוסט, אז הוא מחק אותו מהחשבון שלו וצייץ: "כואב להפסיד בדרבי, אבל אין לי ספק שנהפוך את פתיחת העונה הרעה הזאת. כולנו יחד בטוטנהאם, גם ברבע הזה. תודה לאוהדים שתמיד תומכים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully