וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן השתלמות: ארסנל ניצחה 0:1 את טוטנהאם בדרבי של צפון לונדון

בעזרת שער שלישי מקרן מתוך ארבעת האחרונים מול היריבה העירונית, התותחנים רשמו ניצחון חוץ שלישי רצוף על הספרס. גבריאל הכריע (64) וקטע בצורת של שמונה שנים, בדרך למקום השני. ניוקאסל שלישית אחרי מהפך ושערים מרהיבים ב-1:2 על וולבס

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 1:0/ספורט1

ארסנל איבדה נקודות ראשונות בפרמיירליג העונה לפני פגרת הנבחרות, אבל כמה טוב שיש את הדרבי של צפון לונדון כדי להתאושש. קבוצתו של מיקל ארטטה ניצחה 0:1 היום (ראשון) אצל טוטנהאם וגברה על יריבתה הגדולה בפעם השלישית ברציפות במשחק חוץ, בדרך לשמירה על פער שתי נקודות מהמוליכה מנצ'סטר סיטי תוך כדי עקיפה של ליברפול במקום השני.

זו ממש לא פתיחת העונה שהספרס חלמו עליה. אנג' פוסטקוגלו ושחקניו סופרים רק ארבע נקודות מ-12 אפשריות עד כה, בתום דרבי חמישי ברציפות שטוטנהאם לא מנצחת והפסד שישי בשמונת המפגשים האחרונים עם ארסנל, שלפני שלושת ניצחונותיה האחרונים אצל התרנגולים ניצחה רק פעמיים ב-17 ביקורים בליגה האנגלית.

התותחנים שפתחו לראשונה בפרמיירליג בלי דקלן רייס (מורחק) ומרטין אודגור (פצוע) מאז ששניהם במועדון, הבקיעו מקרן בפעם השלישית מתוך ארבעת השערים האחרונים שלהם נגד טוטנהאם. מאז אלכסיס סאנצ'ס ב-2016 לא היה שחקן של ארסנל שכבש שער חוץ במחצית השנייה מול הספרס, אבל גבריאל קטע את הבצורת עם נגיחה לרשת היום בדקה ה-64. בוקאיו סאקה, שבישל לו, מעורב בשישה שערים בקריירה בדרבי של צפון לונדון ואף יריבה לא סבלה ממנו יותר מטוטנהאם.

שחקן ארסנל גבריאל. רויטרס
קטע בצורת של שמונה שנים. גבריאל חוגג/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 5: מצב ראשון לטוטנהאם, בהתקפה שהחלה בצד שמאל כשסולאנקה שלח לעומק את סון והדרום-קוריאני מסר לקולוסבסקי שחתך טוב למרכז הרחבה ובעט במשאל, אבל ראיה הדף לקרן.

דקה 7: קולוסבסקי חיפש רגל מסיימת כשהרים מצד ימין, אבל אף אחד לא נגע והכדור היה נכנס אם ראיה לא היה מפגין ערנות פעם נוספת.

דקה 18: הצלה גדולה של ויקאריו. ארסנל חידשה את המשחק מהר אחרי עצירה, עם מרטינלי שהגביה מאגף שמאל להאברץ שנגח למסגרת, אבל השוער קלט.

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה
שחקן ארסנל גבריאל מרטינלי. רויטרס
מרטינלי היה מעורב בשני המצבים הראשונים של ארסנל, שלא התממשו ליתרון/רויטרס

דקה 19: פעם נוספת מרטינלי ברח להגנה של טוטנהאם והגיע למצב נהדר מול ויקאריו, אבל בעט חלש ברגל שמאל והאיטלקי לא התקשה לתפוס.

דקה 28: מדיסון הרים מצד שמאל של הרחבה אל סולאנקה, הנגיחה של החלוץ הלכה סנטימטרים מחוץ למסגרת.

דקה 45+1: טרוסאר איבד בסמוך לרחבה שלו וקולוסבסקי הכין לג'ונסון שבעט כדור חד, אבל מעט גבוה מדי.

שחקני ארסנל חוגגים. רויטרס
נשבר השוויון. גבריאל וארסנל חוגגים/רויטרס

דקה 48: טוטנהאם ניצלה איבוד של ז'ורז'יניו באמצע המגרש כדי לצאת להתקפה באגף ימין, ג'ונסון חיפש בהגבהה לרוחב את סולאנקה ופארטיי התערב כדי להרחיק לקרן.

דקה 64: 0:1 לארסנל! סאקה בישל בקרן מצד ימין וגבריאל התרומם הרבה מעל כל ההגנה של טוטנהאם, כדי לנגוח מקרוב פנימה ולכבוש לזכות התותחנים.

דקה 73: סאר ניסה להפתיע מרחוק עם בעיטה שטוחה, ראיה קלט ללא קשיים.

דקה 91: ניסיון אחרון של קולוסבסקי בבעיטה מחוץ לרחבה עבר קצת מעל המשקוף. זה לא היום של הספרס.

הארווי בארנס שחקן ניוקאסל חוגג שער. Naomi Baker, GettyImages
איזה גול. הארווי בארנס/GettyImages, Naomi Baker

מי שעלתה בינתיים למקום השלישי היא ניוקאסל, שחזרה מפיגור וניצחה 1:2 בחוץ את וולבס. מריו למינה הבקיע בדקה ה-36 עבור המארחת, אבל פביאן שאר השוויצרי הפציץ לחיבורים בדקה ה-76 עם הסטה מרגל של שחקן וולבס והמחליף הארווי בארנס כבש שער יפה עוד יותר בחלוף ארבע דקות, עם טיל לחיבורים בצד השני. ניק פופ מנע שוויון בתוספת הזמן וניוקאסל עם 10 מ-12.

צפו בתקציר הניצחון של ניוקאסל

תקציר: וולבס - ניוקאסל 2:1/ספורט1

משחקי המחזור החמישי באנגליה:

ווסטהאם - צ'לסי
אסטון וילה - וולבס
פולהאם - ניוקאסל
לסטר סיטי - אברטון
ליברפול - בורנמות'

סאות'המפטון - איפסוויץ'
טוטנהאם - ברנטפורד
קריסטל פאלאס - מנצ'סטר יונייטד
ברייטון - נוטינגהאם פורסט
מנצ'סטר סיטי - ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully