וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה נותנת גיבוי מלא לבלבול, תשלים חיזוק לפני סגירת החלון?

מעמדו של מאמן כלל לא על הפרק, חרף שלושת ההפסדים הרצופים. הינדי מועמד אם ישוחרר ממכבי פ"ת, וגם: נקודות האור הבודדות שהוזכרו

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

תחושות קשות מאוד במכבי נתניה אחרי ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים אמש (ראשון) השלישי ברציפות מאז פתיחת הליגה. גם בתסריטי האימה הכי גדולים, לא ציפו אנשי נתניה לפתוח את העונה עם אפס נקודות מתוך תשע אפשריות. למרות הפתיחה הרעה, מעמדו של מרקו בלבול כלל לא עומד על הפרק והמאמן מקבל גיבוי מלא מראשי המועדון. אלא שאיבוד נקודות נוסף במשחק הקרוב של הקבוצה, ביום שבת מול עירוני קרית שמונה, עלול להתחיל כדור שלג, שאיש לא יודע היכן ייעצר.

בנתניה ינסו לנצל את הימים האחרונים עד סגירת חלון ההעברות כדי לצרף לפחות שחקן אחד נוסף לחלק האחורי, כאשר שמו של מוחמד הינדי מוזכר שוב כמי שמועמד להצטרף, אם יקבל שחרור מקבוצתו הנוכחית, מכבי פתח תקוה.

אנשי נתניה הגיעו אופטימיים ונחושים מאוד למשחק החוץ אמש בטדי, אבל בסופו של דבר ולמרות מיני מהפכה שעשה בלבול בחוליית הקישור, עם הרכבתם של סהאר תאג'י, לואי חילף ופרדי וארגס בהרכב, חזרו היהלומים הביתה אחרי הפסד נוסף.

למרות האכזבה והכאב משלושת ההפסדים הרצופים, ידעו בנתניה להצביע גם על כמה נקודות חיוביות. למרות הצמד שספג, השוער עומר ניראון נראה טוב בין הקורות והדף עוד מספר מצבי הבקעה של הבית"רים; גם חזרתם למגרש של פרדי וארגס שפתח בהרכב לצד הריברטו טבארש שחזר לדשא אחרי היעדרות של למעלה מחודשיים עודדו. במועדון יש מי שחוזר ואומר גם כעת שיש לנתניה קבוצה טובה ודרוש זמן כדי לחבר את כל השחקנים החדשים יחד, כולל אלו שמתאוששים מפציעות ארוכות, לצד כאלה שהגיעו בכושר משחק ירוד.

מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
מקבל גב. בלבול/ברני ארדוב

הקשר עוז בילו שהושעה מהמשחק על ידי הצוות המקצועי לאחר שפלט מספר מילים מיותרות לכיוונו של בלבול, עדין מבקש לעזוב וביומיים הקרובים הוא ינסה למצוא לעצמו מקום באחת מקבוצות ליגת העל.

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully