וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי ממציא את עצמו מחדש, אין לי ספק שהוא ישחק במונדיאל הבא"

חואן רומן ריקלמה סיפר בראיון לתקשורת הארגנטינאית כי הוא משוכנע שקפטן הנבחרת ימשיך לגביע העולם ב-2026: "אני בקשר איתו, הוא זכה בהכל ועדיין רוצה להמשיך לעשות את זה"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

הקאמבק של ליאונל מסי באינטר מיאמי היה מושלם. הכוכב הארגנטינאי של קבוצת ה-MLS חזר מפציעה ארוכה שהשביתה אותו עוד מגמר הקופה אמריקה ובלילה שבין שבת לראשון, כבש צמד ובישל ב-1:3 של מיאמי על פילדלפיה אוניון של תאי בריבו הישראלי.

היכולת האדירה של מסי השתיקה הרבה קולות שפקפקו אולי לאחרונה במשך הקריירה של הסופרסטאר הארגנטינאי שעדיין ממשיך לכבוש, לבשל ולכבוש שערים, גם בגיל 37. כאמור, בקיץ האחרון הניף בפעם השנייה ברציפות את גביע הקופה אמריקה, ואחרי הזכייה במונדיאל 2022, נראה שמסי השלים הכל בקריירה, אך לאחד מחבריו הטובים ואגדת בוקה ג'וניורס, יש דעה אחרת בנושא.

"מסי ממציא את עצמו מחדש, אתה אף פעם לא יודע מה הוא יכול לעשות ואין לי ספק שהוא ישחק במונדיאל הבא בארצות הברית", סיפר חואן רומן ריקלמה, נשיא בוקה, בראיון לתקשורת הארגנטינאית. "הוא חייב לשחק וכולנו נדאג שזה יקרה. אני לא מתגרה בו בעניין יותר מדי, אבל אנחנו מדברים הרבה ובקשר. בגלל זה אני חושב שהוא עומד לשחק ב-2026. הוא טוב מאוד וזה משהו לא נורמלי. הוא מאוד תחרותי ואוהב את התחושה הזאת. הוא זכה בהכל ועדיין רוצה להמשיך לעשות את זה".

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה לצד חואן רומן ריקלמה. GettyImages
משוכנע שישחק במונדיאל הבא. מסי וריקלמה/GettyImages

במונדיאל 2026 שיתקיים בארצות הברית, קנדה ומקסיקו, מסי יהיה כבר בן 39, ויהיה מעניין אם עדיין ינהיג את ההתקפה של האלביסלסטה, אולי, בדרך לזכייה שנייה ברציפות גם במונדיאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully