וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקסם חזר: צמד ובישול למסי, שהוביל למהפך וניצחון על בריבו

הארגטינאי חזר למגרשים אחרי שלושה חודשים, סיפק צמד בזק ובישל לסוארס ב-1:3 על פילדלפיה (90 דקות לבריבו). 69 דקות לעבדה בהפסד 2:1 של שארלוט

תקציר הניצחון 0:1 של ארגנטינה על קולומביה בגמר הקופה אמריקה/ספורט1

ליאו מסי חזר - ואיתו גם הקסם המוכר והידוע. בגיל 37, אחרי פציעה לא קלה שספג לפני קרוב לשלושה חודשים בגמר הקופה אמריקה מול קולומביה, היה מי שחשש שהכוכב הארגטינאי כבר לא יחזור, אבל הלילה (בין שבת לראשון) במשחק הקאמבק הוא הראה שללהטוטים שלו אין גיל, ואין מגבלה, כשהוא מוביל את אינטר מיאמי לניצחון 1:3 על פילדלפיה יוניון של תאי בריבו.

בריבו פתח בהרכב וראה את מיקאל אורה מעלה את פילדלפיה ליתרון מפתיע בבעיטה מרחוק בדקה השנייה, אבל אז מסי נכנס לפעולה. בדקה ה-26 הוא גלגל לרשת בצורה אופיינית, עם נגיעה קלה ברגל שמאל, אחרי בישול של לואיס סוארס. חבריו הטובים של מסי המשיכו לפטם אותו וכעבור ארבע דקות היה זה ג'ורדי אלבה שמסר לו כ-15 מטר מהשער, והפרעוש היתל בשחקן הגנה ושלח ברגל ימין לרשת את ה-1:2 של מיאמי.

בדקה ה-98 מסי החזיר טובה לסוארס, והפעם היה על תקן המבשל, כשמיאמי רושמת ניצחון 1:3 ומגדילה את הפער בפסגת הקונפרנס המזרחי ל-10 נקודות מסינסינטי המדורגת שנייה. מסי כבר עומד על מאזן של 15 שערים ו-15 בישולים במדי אינטר מיאמי, וכל זה ב-19 משחקים בלבד בהם לקח חלק - מה שהופך אותו לשחקן המהיר בתולדות ה-MLS שרושם מספרים כאלו.

בריבו מנגד, השלים 90 דקות אבל לא היה חד במיוחד במעט ההזדמנויות אליהן הגיע, ופילדלפיה שלו ספגה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים, כשהיא ממשיכה להתרחק מהפלייאוף ונותרת במקום ה-11 בקונפרנס עם 30 נקודות.

צפו בשער הראשון של מסי

צפו בשער השני של מסי

צפו בבישול של מסי לסוארס

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
הקסם הוא אותו הקסם. מסי חוגג הלילה/GettyImages, Megan Briggs
תאי בריבו, פילדלפיה יוניון, מול סרג'יו בוסקטס, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
התקשה מול סוללת הכוכבים של מיאמי. בריבו מול בוסקטס/GettyImages, Megan Briggs
ליאל עבדה, שארלוט. רויטרס
69 דקות והפסד. ליאל עבדה הלילה/רויטרס

* ליאל עבדה פתח בהרכב שארלוט בהפסד 2:1 למונטריאול, שהותיר את הקבוצה ללא ניצחון בשלושת המחזורים האחרונים. קיידן קלארק (23) וברייס דיוק (26) כבשו לזכות מונטריאול וטים רים רק צימק (35), כשעבדה מוחלף בדקה ה-69. עידן טוקלומטי לא נכלל בסגל. שארלוט מדורגת במקום השביעי בקונפרנס המזרחי, עם 38 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully