וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "היום קיבלתי חותמת על הקבוצה". בלבול: "בהכנה שטפנו את המגרש"

15.9.2024 / 22:24

מאמן בית"ר ירושלים התגאה בשחקנים לאחר ה-0:2 על מכבי נתניה: "הרגשתי שלא נספוג גם ב-10 שחקנים". מאמן היריבה: "חסרה לנו איכות"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה 0:2/ספורט1

למרות כמעט 60 דקות ב-10 שחקנים, הזעם על אוראל גרינפלד והרבה לחץ לקראת הסיום, בית"ר ירושלים השיגה הערב (ראשון) את ניצחונה השני העונה בליגת העל - 0:2 על מכבי נתניה. מיירון ג'ורג' כבש את השער הראשון בטדי בדקה ה-30 וחבריו לא רק ידעו לשמור על התוצאה למרות האדום של גריגורי מורוזוב בדקה ה-34, אלא הכפילו את היתרון בתוספת הזמן עם מסירת אומן של ירדן שועה לטימו מוזי. ברק יצחקי יגיע למשחק המרכזי מול מכבי חיפה בשבוע הבא עם שש נקודות מתשע אפשריות.

מכבי נתניה, לעומת זאת, נותרה ללא נקודות אחרי שלושה מחזורים - לראשונה מאז פתיחת עונת 2005/06. היא התקשתה ללא איגור זלאטנוביץ' הפצוע וגם היתרון המספרי לא סייע לה להשיג ניצחון חוץ ראשון על בית"ר מאז אפריל 2013. היא תחפש נקודות ראשונות בשבת בבית מול עירוני קרית שמונה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים עם מיירון ג'ורג'. ברני ארדוב
חגיגה ראשונה העונה בטדי. שחקני בית"ר/ברני ארדוב

ברק יצחקי התגאה: "זה לא עוד ניצחון. נקלענו לסיטואציה לא פשוטה. לא פתחנו טוב, אבל שלטנו בקצב ואז הגיע האדום ששיבש את המשחק. היום יותר מהכל קיבלתי את החותמת שכל מי שהיה על המגרש, מי שנכנס מחליף, יש לו אנרגיות. הייתה לי תחושה שלא נספוג שער. ניסיתי להביך במתפרצות את ההגנה של נתניה, היו לנו התקפות מעבר טובות. אני מאוד מרוצה מהגישה וגם מהיכולת. יש הרבה דברים טובים לקחת. יש לנו שני משחקי חוץ מאוד קשים, אבל זה ניצחון של אופי. אמרתי לשחקנים שלספוג את הגול שקיבלנו בתוספת הזמן נגד טבריה זה דבר שיכול לקרות. היום אמרתי גם שזה יכול לקרות, והם שמרו על התוצאה".

על שועה אמר: "אי אפשר להתווכח עם זה שיש לו יכולות מדהימות. חשוב לי להבהיר, ושועה יודע את זה, החשיבות של הקבוצה היא מעל הכל. צריך להתרגל לסיטואציות, לפעמים הוא ישחק ולפעמים לא. אני מקווה שישחק כמה שיותר. אני מנתח את היריבות ולפי זה בוחר את ההרכב, לא קם בבוקר ומחליט שלא יפתח".

על חיזוק אפשרי: "לא סוד שאנחנו רוצים להתחזק, מקווה שזה יקרה בימים האחרונים. גם אם זה לא יקרה, נצא למלחמה הזאת עד ינואר בסגל הקיים. יש לנו סגל בסדר גמור".

הקשר הצעיר ירין לוי סיכם: "תמיד כיף לנצח ככה. אני מרגיש מצוין, הצוות נותן לי את כל הכלים להצליח. אני לומד הרבה מברק יצחקי, הוא משפר אותי בכל אימון ומשחק. אני מאמין בעצמי. לא שיחקתי בבוגרים לפני שהגעתי בבית"ר ואני רק רוצה להצליח ולהמשיך ככה".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"בטוח שהעונה של מכבי נתניה תתהפך מקצה לקצה". מרקו בלבול/ברני ארדוב

מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה: "שיחקנו טוב יותר ב-11 נגד 11 - שלטנו, הגענו למצבים טובים יותר. הם שמו גול משום מקום. כאשר אתה חוטף גול כזה אתה לא יכול לנצח. לא בעטנו למסגרת, כל פס אחרון היה גרוע ומשחק ההתקפה לא היה קיים במחצית השנייה. מאכזב מאוד, לצערי הפסדנו משחק שהיינו בו טובים יותר. בית"ר ירדה אחורה, היינו צריכים להיות יותר יצירתיים. לא היינו מדויקים. בהכנה זה הלך לנו מעולה עם חמישיות, שלישיות. שטפנו את המגרש. לפעמים בכדורגל זה לא מספיק לרצות, הייתה חסרה לנו איכות היום".

המאמן המשיך: "איך משנים את זה? זה רק מחזור שלישי, זה כואב מאוד, אבל יש פה קבוצה טובה ושחקנים טובים. אכזבנו את הקהל שלנו. אני מאוד מאמין בסגל הזה. אני בטוח שהעונה של מכבי נתניה תתהפך מקצה לקצה. לא אוהב להשתמש בתירוצים, אבל היו המון פצועים, שחקנים שהגיעו מאוחר, לחלק חסר כושר. מפה צריך להתרומם ולהמשיך הלאה".

איתמר שבירו הוסיף: "היינו נאיביים, אין מה להגיד. אנחנו מגיעים לשליש האחרון ולא מנצלים את זה. לא חושב שדברים לא עובדים, פשוט צריך ניצחון שיפתח לנו. אי אפשר לנצח אם לא כובשים וכשסופגים. מגיע לנו להיות בצמרת, נעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו. הראינו שכשהסגל מלא אנחנו טובים. יש פה קבוצה מצוינת, אני בטוח שנהיה בצמרת".

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully