וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי כבר בוחנת: האפשרויות למחליף של דה בראונה

באנגליה וגרמניה מדווחים שאלופת הפרמיירליג סימנה שני מועמדים עיקריים לרשת את כוכב הקבוצה שצפוי לעזוב - ג'מאל מוסיאלה וצ'אבי סימונס

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

אחרי עשור במדי מנצ'סטר סיטי, קווין דה בראונה עומד בפני צומת, אולי אחרונה, בקריירה המפוארת שלו. הקשר הבלגי שהגיע ב-2015 לאלופת הפרמיירליג, צפוי לעזוב אותה הקיץ עם תום חוזהו כשהדיווחים מחלון ההעברות האחרון מצביעים על מעבר לליגה הסעודית או לארצות הברית.

באנגליה כבר החלו לעקוב, במקביל לפתיחת המשפט של מנצ'סטר סיטי, במחליפים האפשריים של אחד מהשחקנים הגדולים בתולדות הפרמיירליג והקבוצה של פפ גווארדיולה. ב"סקיי ספורטס" טוענים כי יש שניים כאלה הנמצאים על הרדאר של סיטי, וששניהם מגיעים מהבונדסליגה הגרמנית.

הראשון והמועדף יותר הוא ג'מאל מוסיאלה. כוכבה בן ה-21 של באיירן מינכן מעוניין לעבור לפרמיירליג לפי דיווחים באנגליה וגרמניה, כשחוזהו מסתיים ב-2026 ולפי גורמים בבאיירן, סיטי תצטרך לשלם עבורו כ-120 מיליון ליש"ט. השחקן השני שהביע רצון להגיע לאלופה האנגלית הוא צ'אבי סימונס. ההולנדי המוכשר ששייך לפריז סן ז'רמן והושאל לעונה נוספת בר.ב. לייפציג יהיה זול יותר עם שווי של כ-70 מיליון ליש"ט, אך ייתכן ובפריז יתעקשו להוציא מסיטי יותר כסף עליו.

צ'אבי סימונס נבחרת הולנד לצד ג'מאל מוסיאלה נבחרת גרמניה. GettyImages
מי יחליף את דה בראונה? סימונס ומוסיאלה/GettyImages

ברביעי (22:00) מנצ'סטר סיטי תפתח את העונה האירופית שלה בליגת האלופות כשתארח את אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully