וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פנאתינייקוס תחת לחץ, ולאדן איביץ' מועמד להחליפו

ביוון טוענים ל"דיבורים אינטנסיביים" על אקס מכבי תל אביב במקרה שדייגו אלונסו לא ישיג 9 נקודות מה-12 הבאות שבקופה

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.9/ספורט1

בשבוע שעבר טען אחד המקורבים לוולאדן איביץ' שהוא "לא ממהר לחזור לעבוד, דוחה את כל ההצעות והפעם ישקול היטב את הצעד הבא". אולי הצעה שעשויה להגיע אליו מיוון בקרוב, תהיה קוסמת מספיק כדי לשכנע את אקס מכבי תל אביב לתפוס פיקוד על קבוצה. לפי התקשורת היוונית, שמו של איביץ' מהדהד חזק בפנאתינייקוס ביממה האחרונה.

המאמן הנוכחי של פאו, דייגו אלונסו האורוגוואי, נמצא תחת לחץ כבד לאחר שהשיג רק ארבע נקודות בשלושת המחזורים הראשונים בליגה. לפי דיווח ב"ספורטדוג", במועדון מצפים ממנו להשיג לפחות תשע נקודות בארבעת המשחקים הקרובים. הבעיה היא שבתוך הרצף הזה מחכות לו האלופה המכהנת פאוק סלוניקי הערב, הסגנית א.א.ק אתונה בעוד שבועיים ואחריה הדרבי הגדול מול אולימפיאקוס.

ביוון טוענים כי כבר הערב המשחק מול פאו עשוי לקבוע את עתידו של אלונסו, כאשר ברקע "דיבורים אינטנסיביים" על מועמדותו של איביץ' במקרה של שינוי בעמדת המאמן.

ולאדן איביץ' בימיו כמאמן קרסנודאר. רויטרס
גם אם תגיע הצעה, לא בטוח שהוא ייקח אותה. איביץ'/רויטרס

היתרון הגדול של איביץ' בעיני הקבוצות היווניות זו כמובן ההיכרות שלו עם הליגה המקומית, לאחר ששיחק בא.א.ק אתונה, אריס סלוניקי ופאוק סלוניקי, כשאת האחרונה גם אימן לפני שמונה עונות. כזכור, איביץ' לא אימן מאז שפוטר מקרסנודאר הרוסית ב-13 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully