וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסרב לכל ההצעות": ולאדן איביץ' מחשב מסלול מחדש

אקס מכבי תל אביב סוגר חצי שנה בבית, ולא ממהר לחזור לקווים: "ישראל קטנה עליו, וברוסיה עשו לו עוול. הוא שוקל את הצעד הבא"

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן ממריא לאוסטרליה/יניב טוכמן

בעידן מיטש גולדהאר, מכבי תל אביב מיתגה את עצמה כמקפצה למאמנים זרים. אבל בשנים האחרונות המוניטין הזה הולך ונשחק, והעובדות מדברות: נכון לעכשיו, ארבעת המאמנים האחרונים שעברו בקרית שלום לפני ז'ארקו לאזטיץ', הם מחוסרי עבודה.

מלאדן קרסטאיץ' פוטר מנבחרת בולגריה באוקטובר ומאז מחפש את עצמו; אייטור קראנקה מחלטר כפרשן בטלוויזיה הספרדית עד שימצא קבוצה; אפילו שם גדול כמו רובי קין, שיכול היה להמשיך לעונה נוספת בישראל, כבר מתחיל להתחרט על העזיבה אחרי שנתקע ללא עבודה (ולאחרונה פוצץ מו"מ עם אסטרס טריפוליס ממרכז הטבלה בליגה היוונית);

אבל אולי השם המפתיע מכולם, הוא זה של ולאדן איביץ'. אחרי הקדנציה הראשונה במכבי תל אביב, המאמן הסרבי נראה בדרך הבטוחה לקריירת אימון מרשימה. כעת, יותר משנה וחצי אחרי שגדע את הקדנציה השנייה בקרית שלום באיבה, הוא מתחיל לחשב מסלול מחדש, ונראה בפוזיציה אחרת לחלוטין.

איביץ' קיבל הזדמנויות במועדונים גדולים יותר ממכבי תל אביב, אבל הכישלון בווטפורד והאופן בו נכווה לאחר שפוטר מקרסנודאר במהלך חסר היגיון, על פניו, מציבים את הקריירה שלו על פרשת דרכים. מאז ה-13 במרץ הוא בבית, והפעם הוא לא ימהר לחזור.

ולאדן איביץ' בימיו כמאמן קרסנודאר. רויטרס
נכווה ברוסיה. איביץ'/רויטרס

סשה איליץ', מאמן ניז'ני נובוגורוד שמקורב לאיביץ', סיפר הבוקר (חמישי) לתקשורת הרוסית: "ולאדן נהנה מהזמן במחיצת משפחתו. הוא נח, ולא מרגיש צורך לחזור כל כך מהר לעבוד. הוא מקבל הצעות רבות, ודוחה את כולן".

לדבריו של איליץ', "איביץ' עבד לאחרונה או במדינות שקטנות על מידותיו", כשהוא רומז לישראל - "או במקומות שבהם נעשה לו עוול, כמו רוסיה".

איביץ' אימן את קרסנודאר מינואר 2023, אחרי שעזב את מכבי תל אביב בתחילתה של אותה עונה, ורשם הצלחות מרשימות עם הקבוצה הרוסית הצנועה, אותה הצעיד לגמר הגביע ולמקום הראשון בליגה המקומית למשך לא מעט שבועות. במרץ האחרון הוא פוטר במפתיע, ככל הנראה בשל חילוקי דעות עם ההנהלה.

מה יהיה הצעד הבא? איליץ' מבטיח: "הפעם הוא ישקול זאת היטב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully