וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורונה, הכוכב וצסק"א נדחו. תורג'מן ישבור את השיא של גלוך?

15.9.2024 / 14:20

הכוכב החדש של מכבי תל אביב עורר עניין גם מארצות הברית במהלך החודשים האחרונים, אך הצהובים משוכנעים שיוכלו לקבל עליו בעתיד סכום דומה לזה שנמכר הקשר לאוסטריה (7 מיליון יורו), ואולי אפילו יותר. יניב טוכמן עושה סדר

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

השער המיוחד של דור תורג'מן אמש (שבת) מול הפועל באר שבע בניצחון 0:1 של מכבי תל אביב, ייכנס להיילייטס של החלוץ שיחגוג בחודש הבא 21. לתורג'מן יש כבר מספיק חומרים ולראיה ההצעות שזרמו לכיוונו בקיץ האחרון. מעט מהן נחשף, אבל חלוץ מכבי תל אביב זכה להתעניינות גדולה, הגם שהמשחקים האולימפיים בפריז לא תרמו לו.

ההצעה שזכתה לתהודה הכי גדולה היתה מצסק"א מוסקבה, אבל היא לא היתה כאמור ההצעה היחידה שהונחה בפני מכבי תל אביב. בקרית שלום דחו את הפניות של הרוסים והם יכלו לעשות כרצונם, כי לתורג'מן אין בחוזה שלו סעיף שחרור. קיימת הבנה בעל פה והסכמה ג'נטלמנית שאם תגיע הצעה גבוהה וראויה אותה ירצה החלוץ לממש, מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו, אבל אין סכום הנקוב בחוזהו.

למכבי תל אביב היה ברור שאת תורג'מן היא לא מוכרת הקיץ כי היא בטוחה שאם כעת מגיעות עבורו הצעות סביב 4 מיליון יורו, בקיץ הבא הן יהיו סביב 6 מיליון יורו ויותר וזאת כאשר הוא יפתח בהרכב וישחק משחקים שלמים, דבר לו כמעט ולא מימש בעונה שעברה.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. אריאל שלום
המחיר הולך ועולה. תורג'מן/אריאל שלום

עוד על מכבי תל אביב

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

לצסק"א מוסקבה קדמה הכוכב האדום בלגרד שרצתה להיכנס למשא ומתן עם האלופה הישראלית כדי לרכוש את תורג'מן. רק אחרי שמכבי תל אביב והיהלום עצמו לא הביעו עניין, פנו הסרבים למכבי פתח תקוה כדי לקנות את עידן טוקלומטי. רק לשם המחשה, את הסכום שמכבי תל אביב קיבלה על מילסון מהכוכב, היא היתה יכולה לקבל עוד קודם עבור תורג'מן, אבל בעוד שמול הברזילאי הצהובים הגיעו למבוי סתום, תורג'מן עצמו רצה להישאר עוד עונה במועדון ולהפוך לחלוץ המוביל, בטרם יעזוב ליעד אחר.

מלבד צסק"א והכוכב, היו גם הצעות ממערב אירופה כשהרצינית מכולן היתה מוורונה. הקבוצה מאיטליה רצתה לרכוש את החלוץ בן ה-20 אבל ההצעה שלה לא היתה מספיק גבוהה, אפילו ביחס להצעות של הרוסים והסרבים. הקבוצה שממוקמת כעת חמישית בסריה א' יכולה להיות יעד נהדר לתורג'מן, אך כאמור דמי הרכישה לא היו מספיק גבוהים למכבי תל אביב שמשוכנעת כי תוכל למכור את תורג'מן בסכום דומה לזה שנמכר אוסקר גלוך לרד בול זלצבורג - 7 מיליון יורו.

גם מארצות הברית הגיעו הצעות אבל בדיוק מאותה הסיבה, הן נדחו. מכבי תל אביב הרגישה שבקיץ 24 דור תורג'מן הוא החלוץ הראשון שלה והיא חייבת אותו כדי להגיע לליגה האירופית ולזכות בק טו בק באליפות נוספת בישראל.

שחקן מכבי תל אביב דור תורג'מן. אריאל שלום
רצה להישאר ולהפוך לחלוץ המוביל של מכבי תל אביב בטרם יימכר. תורג'מן/אריאל שלום

תורג'מן אגב אמור להיות כשיר למשחק ביום רביעי מול הפועל ירושלים, אך יעתכן שז'ארקו לאזטיץ' יעדיף להתחיל איתו על הספסל, אחרי שבכל זאת רק אתמול סיים את המשחק עם פציעה.

במכבי תל אביב בטוחים שזו תהיה העונה שלו ולא תפסו את הראש כשתורג'מן כבש את השער הנפלא שלו אתמול. מבחינתם, אלה מהלכים שהוא יודע לעשות ועושה הרבה על הדשא בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully