וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילסון הקורבן הבא? "התקדים המסוכן" מאחורי מכירת סטואיץ'

הכוכב האדום מכרה עוד שחקן שהגיע רק בקיץ, כמו במקרה של בלם מכבי תל אביב. גם זמנו של האנגולי קצוב? "היכולת לא תואמת את השכר"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הכוכב האדום בלגרד ידוע כמועדון שמוכר ורוכש שחקנים בסיטונאות, אבל גם בסרביה כבר חשים שהשליפות מהמותן והגחמות עברו את הגבול. בקיץ הנוכחי, זה החל עם נמניה סטואיץ', שנרכש על ידי הקבוצה מבאצ'קה טופולה תמורת מיליון יורו - רק כדי להימכר כעבור פחות מחודש וחצי למכבי תל אביב. בסוף השבוע האחרון זה נמשך, כאשר שחקן הכנף פומה שנרכש רק לפני 81 ימים תמורת שלושה מיליון יורו מפמליקאו, קיבל אישור לעזוב את המועדון אחרי שלא הרשים.

"המאמן מחק את סטואיץ' ויצר תקדים מסוכן. אסור שהוא יהפוך למנהג במועדון גדול כמו הכוכב האדום בלגרד", כתבו הבוקר באתר "ספורט קלאב".

באותו אתר הזהירו מפני הטרנד החדש במועדון, ותהו האם פליסיו מילסון עשוי להפוך לקורבן הבא. כזכור, האנגולי נרכש לפני פחות מחודשיים ממכבי תל אביב תמורת 6 מיליון יורו - סכום שיא עבור המועדון הסרבי - והפך למשתכר הבכיר בסגל. אבל על פי "ספורט קלאב", "היכולת של מילסון לא תואמת את רמת השכר שלו", אם כי "בניגוד לפומה, הוא עדיין לא נמחק".

שחקן מכבי תל אביב, נמניה סטואיץ'. אריאל שלום
נמכר עוד לפני שהספיק להתאקלם. סטואיץ'/אריאל שלום
מילסון, הכוכב האדום בלגרד. מתוך חשבון הטוויטר של הכוכב האדום בלגרד, אתר רשמי
גם הוא בסכנה? מילסון/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של הכוכב האדום בלגרד

מכבי תל אביב מבחינתה מייחלת להצלחה של מילסון במועדון הסרבי, משום שזה עשוי להכניס לה עוד כסף כחלק מהסכם מכירתו. בהסכם בין אלופת ישראל לאלופת סרביה, נקבע כי אם מילסון יזכה באליפות סרביה הצהובים יקבלו בונוס בגובה של 250 אלף יורו. עוד 500 אלף יורו תוכל מכבי תל אביב להכניס אם הכוכב האדום תעפיל לליגת האלופות גם בקיץ הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully