וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק זהבי: לאזטיץ' יבצע שינויים, הפועל ירושלים תעבה את ההגנה

מכבי תל אביב תבצע רוטציה במשחק ההשלמה מהמחזור הראשון (רביעי, 17:30), מלמוד יחזור להגנת האורחת: "גם בעונה שעברה התחלנו לא טוב ואז עלינו על הגל"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים 1:2/ספורט1

מכבי תל אביב

ז'ארקו לאזטיץ' צפוי לערוך רוטציה במשחק ההשלמה מהמחזור הראשון, בו תארח מחר (רביעי, 17:30) מכבי תל אביב את הפועל ירושלים. האלופה תחסר את שגיב יחזקאל הפצוע, אבל פרט אליו יתר השחקנים כשירים ולמרות זאת יתבצעו שינויים - כהכנה לקראת ההמשך שיכלול מהשבוע הבא גם את משחקי הליגה האירופית.

ווסלי פטאצ'י יקבל הזדמנות ראשונה, אחרי שישב על הספסל לאורך כל המשחק מול הפועל באר שבע, כשאיתו עשוי לפתוח גם הישאם לאיוס כשחקן הכנף השני. ערן זהבי יקבל את המקום בחוד. גם נמניה סטואיץ' ורוי רביבו בתמונת ההרכב. עידן נחמיאס ימלא את מקומו של יחזקאל בעמדת המגן הימני וסתיו למקין אמור להיכלל לראשונה בסגל.

"במשחק האחרון לא הברקנו, אבל הצלחנו לנצח וזה חשוב", אמר המאמן הסרבי במסיבת העיתונאים. "אני מקווה שגם מחר יהיה טוב. אני נרגש לקראת רצף המשחקים הקרוב. יש לנו הרבה טיסות, אבל לשחק גם באירופה זה מצוין ובשביל זה יש לנו סגל רחב. יש לי הרבה כבוד להפועל ירושלים, נצטרך להעלות את הרמה".

שחקן מכבי תל אביב ווסלי פטאצ'י. אריאל שלום
הזדמנות ראשונה לקהל לראות אותו בפעולה. ווסלי פטאצ'י/אריאל שלום

הפועל ירושלים

אחרי התבוסה מול הפועל חיפה, הפועל ירושלים מגיעה לבלומפילד כשאין לה מה להפסיד והיא תקווה להפתיע את האלופה. זיו אריה שוב יחסר את איינאו פרדה ואופק ביטון, בעוד נועם מלמוד צפוי לחזור ל-11 ולתגבר את ההגנה.

הבלם אמר לקראת המשחק: "זה יתרון שיש המשכיות ונשארנו כמעט עם אותו סגל. בעונה שעברה התחלנו לא טוב ואז עלינו על הגל. אני מאמין שגם הפעם זה יכול לקרות. פוגשים קבוצה בין הטובות בארץ, אולי הטובה ביותר. זה כיף גדול לשחק מול שחקנים כאלה. מאמין שיחד נעשה את העבודה שלנו על הצד הטוב ביותר".

המאמן זיו אריה הוסיף: "זה לא מפגש שונה משום מפגש אחר, משחק רגיל. נביא את העקרונות שלנו וננסה לנצח. מול הפועל חיפה פתחנו לא טוב, טעויות אישיות בהגנה, ספגנו גולים קלים. זה קורה, נלמד לתקן. שוב משחק? שחקנים אוהבים לשחק ולא להתאמן, יש לנו סגל טוב ורחב. נבוא מוכנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נועם מלמוד, הפועל ירושלים. דני מרון
"יתרון שיש המשכיות". נועם מלמוד/דני מרון

טריוויה

* המאזן בין הקבוצות בליגה הבכירה: 49 ניצחונות למכבי תל אביב, 17 להפועל ירושלים ועוד 12 תוצאות תיקו.

* מאז ההפסד 2:1 בבלומפילד בפלייאוף העליון במרץ 2023 מצמד של גיא בדש, מכבי תל אביב ניצחה את הירושלמים ארבע פעמים ובכל המקרים כבשה צמדים.

* בנוסף, מאז אותו הפסד ביתי לירושלמים, מכבי תל אביב הפסידה רק עוד פעם אחת כמארחת ב-24 משחקי ליגה: 1:0 למכבי חיפה בינואר האחרון.

* מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה שטרם איבדה נקודות או ספגה שער בליגה העונה. לפני שנתיים פתחה עם 9 מ-9, בעונה שעברה שמטה נקודות ראשונות במשחקה השלישי. ב-2019/20 שמרה על שער נקי בשלושת משחקיה הראשונים, ואז כזכור הרצף התארך עד למחזור ה-14 ולשיא גינס.

* מדובר כאמור במשחק השלמה מהמחזור הראשון. המקרה האחרון בו השתיים נפגשו במחזור פתיחה היה ב-1985/86, אז מוטי איוניר כבש צמד ובישל לבני טבק ב-1:4 של מכבי תל אביב באצטדיון רמת גן. אלון נתן כבש בתווך בפנדל, מישל דיין השווה זמנית לירושלמים.

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 18267

משחקי המחזור הרביעי:

שבת, 19:30: עירוני טבריה - בני סכנין
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - מכבי בני ריינה
שבת, 20:00: מכבי נתניה - עירוני קרית שמונה
שבת, 20:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שבת, 20:30: הפועל באר שבע - הפועל חדרה

ראשון, 20:15: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב

שני, 20:30: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully