וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גויקוביץ' סיכם במכבי פתח תקוה, גולסה ושמיר יפתחו מול חדרה

15.9.2024 / 18:35

הבלם הבוסני בן ה-29 יחזק את מרכז ההגנה של מחזיקת הגביע, שצפויה לעלות גם עם קיניונס ודמשקאן . סניור בסגל המארחת, סילבס מתלבט בין זלקה לטרוסט (שני, 20:00, ספורט4)

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:4 על הפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה

אחרי שפתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו, הפועל חדרה תארח מחר (שני, 20:00, ספורט4) את מכבי פתח תקוה ותנסה להשיג ניצחון ליגה ראשון העונה. בחדרה מודעים לעובדה שהיריבה תגיע עם מספר שחקני חיזוק חדשים שגם אמורים לפתוח בהרכב, כך שמעקבי הווידאו אחר המשחקים הקודמים שלה פחות רלוונטיים לקראת ההתמודדות מחר.

המאמן חיים סילבס יחסר מחר שוב את החלוץ הצרפתי איברהים סנגארה, שלא מצליח להתאושש מפציעה בשריר רגלו כבר מספר שבועות. עומר סניור שהצטרף לחדרה בשבוע שעבר, צפוי להיכלל בסגל וימתין על הספסל. על פי התרגולים האחרונים מתלבט סילבס בעמדה אחת בקישור בין מנשה זלקה ועילאי טרוסט.
בחלק הקדמי צפויים לפתוח ג'יימס אדניי וגודסוויי דוניו, כאשר גם ידין לוגסי נמצא בתמונת ההרכב.

עבדולאי סיסה, שיפתח בקישור האחורי, אמר לקראת המשחק: "אנחנו חוזרים לליגה אחרי פגרה קצרה שנתנה לנו אפשרות להמשיך להתחבר טוב יותר. מצפה לנו משחק קשה נגד קבוצה טובה שהתחזקה מאוד, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו. אם נביא את המחויבות שלנו, את הרצון ונשחק את המשחק שלנו, אנחנו צריכים להשיג ניצחון ליגה ראשון. לא יהיה קל, אבל אנחנו נגיע מוכנים בתקווה לקחת שלוש נקודות".

עבדולאי סיסה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
"צריכים להתרכז בעצמנו". עבדולאי סיסה/שלומי גבאי

מכבי פתח תקוה

עוד לפני המשחק מחר (שני, 20:00, ספורט4) מול הפועל חדרה, מכבי פתח תקוה הגיעה לסיכום עם הבלם הבוסני רנאטו גויקוביץ', ששיחק בארבע העונות האחרונות באורנבורג מהליגה הרוסית. השחקן בן ה-29 סיכם את תנאיו וצפוי לנחות מחר בישראל לצורך בדיקות רפואיות וחתימה רשמית לעונה עם אופציה לעונה נוספת. הוא יצטרף לפלאמן גלאבוב הבולגרי ואנדראס קארו הקפריסאי במרכז ההגנה. עם החתמתו של גויקוביץ', סגרה הקבוצה את מכסת ששת הזרים שלה, לאחר שבשבוע שעבר צירפה גם את דיינר קיניונס, שהגיע מהפועל באר שבע.

מכבי פתח תקוה החתימה גם את הראל שאשא בן ה-19, שחקן הכנף של הפועל רמת גן מהלאומית, ואת השוער יואב אריכא בן ה-20 שהשתייך בעונה שעברה להפועל אום אל פאחם. הוא יהיה השוער השלישי של הקבוצה.

בתוך כך נערכים בפתח תקוה למשחק החוץ מול חדרה. המאמן דן רומן צפוי לפתוח עם כל ארבעת שחקני הרכש החדשים שאושרו לרישום בשבוע שעבר: אייל גולסה, עדן שמיר, ויטלי דמשקאן ודיינר קיניונס.
בקבוצה מייחסים חשיבות רבה מאוד למשחק נגד חדרה, כאשר מבחינת ראשי המועדון הליגה בעצם למעשה מתחילה כעת, זאת לאחר שהמאמן קיבל את שחקני הרכש שביקש וכעת מצפים שהקבוצה תיראה טוב יותר ותתחיל לצבור נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דיינר קיניונס, אביב סלם שחקני מכבי פתח תקוה. מכבי פתח תקוה, אתר רשמי
גם הוא צפוי לפתוח. דיינר קיניונס/אתר רשמי, מכבי פתח תקוה

טריוויה

* ב-10 המפגשים בין השתיים בליגת העל הושגו רק שני ניצחונות חוץ. שניהם היו של מכבי פתח תקוה ושניהם עם רביעיות: 1:4 בפברואר 2022 ו-0:4 בפלייאוף התחתון לפני כארבעה חודשים.

* מכבי פתח תקוה הפסידה בכל שמונת משחקיה הרשמיים מאז הזכייה בגביע המדינה והבקיעה במהלכם רק שער אחד.

* אם שוב תפסיד, זו תהיה הפעם הראשונה מאז 203/14 שמכבי פתח תקוה מתחילה עונה בליגת העל עם 0 מ-9.

* הפועל חדרה היא היחידה שסיימה בתיקו את שני מחזורי הפתיחה. בצירוף גביע הטוטו, מדובר בחמישה משחקים ללא הפסד שבמהלכם ספגה רק שני שערים.

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: נתניה
קהל: 979

בהמשך השבוע, משחק השלמה:

רביעי, 17:30: מכבי תל אביב - הפועל ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully