וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורחת? מאמן ליברפול כבר בלחץ: כשהולאנד "בשיאו" אסור לפשל ככה

גווארדיולה מזהה שחלוץ מנצ'סטר סיטי "בכושר הטוב בחייו", וסלוט מודה שההפסד של ליברפול לוקח אותם לאחור. טן האח מאמין: הגולים של רשפורד יזרמו כמו קטשופ

תקציר: ליברפול - נוטינגהאם פורסט 1:0/ספורט1

פפ גווארדיולה טוען כי ארלינג הולאנד נמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו במנצ'סטר סיטי ושיבח את אופיו של החלוץ לאחר שכבש אתמול (שבת) צמד מול ברנטפורד למרות התמודדות עם מותו של חבר קרוב לפני המשחק. הולאנד החליטה לפתוח מול ברנטפורד בשבת למרות מותו של חבר המשפחה איבר אג'ה.

החלוץ בן ה-24 כבש את שני השערים ועזר לסיטי לחזור מפיגור ולנצח 1:2, והוא כבר עם תשעה שערים בארבעה מחזורים בלבד מפתיחת העונה. "הייתי אומר שזה הכושר הטוב ביותר אבל זה רק ארבעה משחקים, לא הרבה", אמר גווארדיולה, "לא שאלתי אותו אם הוא מוכן. אם הוא לא היה מוכן הוא היה בא אליי. הוא נשק מדהים.

ארלינג הולאנד, מנצ'סטר סיטי. Naomi Baker, GettyImages
למרות טרגדיה אישית. הולאנד/GettyImages, Naomi Baker

"כמובן, זה היה קשה. אנחנו מנסים לדאוג לכולם כאן ואם למישהו יש בעיות אנחנו נשארים קרובים. אתה צריך להיות חזק. אולי ל-90 דקות תשכח את החיים האישיים שלך אם החיים נותנים לך אגרוף בפרצוף".

שני השערים של הולאנד באיתיחאד הגיעו לאחר שהאורחים ליתרון לאחר 22 שניות בלבד. הקבוצה של תומאס פרנק הייתה יכולה להבקיע שוב בפתיחה ב-10 הדקות הראשונות - לפני שסיטי השתלטה בסופו של דבר על המשחק ושחררה לחץ הודות החלוץ המרכזי הנורווגי שלה.

"אני נותן קרדיט לברנטפורד", אמר גווארדיולה. "זה לא קל להתמודד עם זה. הגיע להם להוביל 0:2 או 0:3. יש להם קבוצה יוצאת דופן. אנחנו סובלים מולם מאז שהם מגיעים לפרמיירליג. כל המשחקים עם תומאס היו כאלה".

עוד בוואלה

"מדהים, פנומנלי": המספרים הנדירים של ארלינג הולאנד

לכתבה המלאה

צפו בניצחון של מנצ'סטר סיטי

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

צפו בניצחון של יונייטד

תקציר ניצחון החוץ של מנצ'סטר יונייטד 0:3 על סאות'המפטון/ספורט1

אריק טן האח נשם אתמול לרווחה אחרי הניצחון החשוב של מנצ'סטר יונייטד 0:3 על סאות'המפטון, שהגיע אחרי תקופה לחוצה ופתיחת עונה מאכזבת. מרקוס רשפורד סיים בצורת בת שישה חודשים בשבת לאחר שספג ביקורת מהאוהדים, וכעת המאמן האופטימי מאמין: הגולים שלו יזרמו כמו קטשופ.

רשפורד עבר 13 משחקים ללא שער לפני שכבש בדקה ה-41, השער הראשון שלו מאז הניצחון 0:2 על אברטון ב-9 במרץ. לדברי טן האח, רשפורד צריך רק שער או בישול אחד כדי "לעוף". כזכור, החלוץ רשם רק שמונה שערים בכל המסגרות בעונה שעברה, לאחר שכבש 30 שערים ב-2022-23, עונת הבכורה של טן האח במנצ'סטר.

"זה חשוב מאוד", אמר המאמן לאחר הניצחון בשבת שהעניק ליונייטד שש נקודות לאחר ארבעה משחקי ליגה, "כל חלוץ רוצה להיות ברשימת המבקיעים. ברגע שהראשון נכנס, מגיע עוד. פעם חלוץ דיבר על בקבוק קטשופ - ברגע שזה יוצא, זה זורם".

שחקן ליברפול אלכסיס מקאליסטר לצד שחקן נוטינגהאם פורסט ניקולאס דומינגס. Carl Recine, GettyImages
עצרה אותם. נוטינגהאם באנפילד/GettyImages, Carl Recine

בליברפול ארנה סלוט קיבל אתמול מהלומה ראשונה אחרי שהקבוצה שלו הפסידה 1:0 לנוטינגהאם פורסט בבית. ליברפול אכזבה, לא הצליחה להתגבר על ההגנה של האורחים ולבסוף אף ספגה שער שהותיר אותה מתוסכלת אף יותר. "התוצאה מתסכלת, ואנחנו לא יכולים להיות מרוצים מאיך שהמשחק התנהל. כמעט לא יצרנו הזדמנויות", אמר סלוט.

"אנחנו צריכים רק להסתכל על עצמנו - אנחנו צריכים להיות טובים יותר. יותר מדי פעמים איבדנו את הכדור באזור הרחבה, זה לא היה מספיק טוב. אנחנו צריכים להיות טובים יותר עם הכדור".

סלוט טוען ש"ההחלטות והביצוע שלנו לא היו מספיק טובים. באופן כללי התגוננו די טוב, אבל שני השחקנים המהירים שלהם נכנסו והקשו. לקחנו הרבה סיכונים ובסופו של דבר זה היה שער טוב מאוד", הוסיף סלוט.

"זו נסיגה גדולה", אמר סלוט. "אם אתה מפסיד משחק ביתי זה תמיד מכשול ובמיוחד אם אתה מתמודד מול קבוצה, אנחנו אף פעם לא יודעים, שאולי תלך עד הסוף כדי להילחם על מקומות בליגת האלופות, אבל בדרך כלל הקבוצה הזו לא מגיעה לטופ 10. אם אתה מפסיד משחק נגדם זו אכזבה גדולה, למרות שהם היו מאורגנים ממש טוב".

ואכן, אחרי שנים של מאבקי ירידה, הפעם פורסט פתחה עונה עם 8 מ-12 נקודות אפשריות. "הדרך היחידה להשיג משהו כאן היא אם אתה מאורגן ועושה כל מה שאתה יכול", אמר אספיריטו סאנטו, המאמן המנצח, "אנחנו עובדים קשה, והעניין הוא להיבנות ולהאמין ברעיון הזה שאתה יכול לפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully