וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מדהים, פנומנלי": המספרים הנדירים של ארלינג הולאנד

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 19:15

כוכב מנצ'סטר סיטי הפך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש תשעה שערים בארבעת מחזורי הפתיחה. הפרשנים נותרו בהלם

השערים ב-1:2 של מנצ'סטר סיטי על ברנטפורד/ספורט1

ארלינג הולאנד עשה זאת. כוכב מנצ'סטר סיטי המשיך היום (שבת) את פתיחת העונה המסחררת שלו בפרמיירליג, כשמצא את הרשת גם מול ברנטפורד וסייע לאלופה להפוך פיגור מהיר של 1:0 ל-1:2, ובכך נותרה סיטי המושלמת היחידה בליגה האנגלית העליונה.

המספרים של הולאנד

  • הנורבגי הפך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש תשעה שערים בארבעת המחזורים הראשונים של העונה (עד היום, השיא היה שייך לוויין רוני, עם שמונה).
  • הולאנד הפך לשחקן השני בתולדות מנצ'סטר סיטי שכובש לפחות שער אחד בכל ארבעת המחזורים הראשונים של העונה. קדם לו עמנואל אדבאיור בעונת 2009/10.
  • הולאנד סופר כעת 99 שערים במנצ'סטר סיטי בכל המסגרות, ב-103 הופעות. בפרמיירליג יש לו 72 כיבושים (ב-70 הופעות) - שניים יותר מאריק קאנטונה ושלושה יותר מלואיס סוארס. נזכיר: שיא כל הזמנים שייך לאלן שירר (260).
  • 260 שערים זה גם שיא הכיבושים של מנצ'סטר סיטי בכל הזמנים, והוא שייך כמובן לסרחיו אגוארו, עם שער כל 107 דקות (ו-0.67 כיבושים למשחק). הולאנד, לשם השוואה, עומד על שער כל 85 דקות (0.95 כיבושים למשחק).
  • הנורבגי כבש העונה יותר שערים מליברפול וצ'לסי (שבע כל אחת). יש לו שער אחד יותר מוולבס, איפסוויץ', אברטון וסאות'המפטון - במשותף.
  • אם יכבוש במשחקו הבא, יהפוך הולאנד לשחקן המהיר אי פעם שמגיע ל-100 שערים בפרמיירליג (השיא שייך לכריסטיאנו רונאלדו - 105 משחקים).
  • סיטי הפכה לקבוצת הפרמיירליג הראשונה אי פעם שמנצחת 13 משחקים רצופים תוך שהיא כובשת שני שערים או יותר.
  • אדרסון סיפק את הבישול הרביעי בקריירת הפרמיירליג שלו. בעוד אחד ישתווה לפול רובינסון, שיאן כל הזמנים.
  • יואן וויסה נזקק ל-22 שניות בלבד כדי לכבוש מול סיטי - השער הכי מוקדם שהובקע מול אלופה מכהנת בתולדות הפרמיירליג.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

"הוא פשוט מדהים", התמוגג שחקן העבר כריס סאטון. "המספרים שלו פנומנליים, זה כאילו הוא משחק משחק אחר לגמרי". "הוא גורם לפרמיירליג להיראות כל כך קלה, וזו לא ליגה קלה", הוסיפה שחקנית נבחרת אנגליה לשעבר פארה וויליאמס. סיימון סטון מ-BBC סיכם: "המספרים שלו פשוט מגוחכים והוא כאן רק שתי עונות וחודש. הוא ישבור את השיא של אגוארו אם יישאר כאן עוד ארבע שנים".

"תענוג לשחק איתו, אני מקווה שימשיך כך", אמר ג'ק גריליש על חברו. "השער השני הראה כמה טוב הוא - הוא השתמש בגוף שלו כל כך טוב והסיומת המופלאה הזאת"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully