וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש במכבי ת"א מהפציעה של יחזקאל, צפירת הרגעה מכיוון תורג'מן

14.9.2024 / 22:45

המגן עשוי לעבור ניתוח אחרי הפגיעה בלסת, תורג'מן הבהיר שהפגיעה שלו לא חמורה. לאזטיץ': "יכול להיות שנראינו לא מוכנים"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

גם פגרת הנבחרות לא עצרה את מכבי תל אביב, שניצחה הערב (שבת) 0:1 את הפועל באר שבע בבלומפילד וחגגה ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות, ארבעה ימים לפני שהיא תפגוש את הפועל ירושלים למשחק ההשלמה מהמחזור הראשון. דור תורג'מן הכריע עם שער סולו מרהיב (44), באר שבע חוזרת מאוכזבת מאוד אחרי ששערים של קינגס קאנגווה (6) ומתן בלטקסה (64) נפסלו אחרי התערבות VAR.

בצד השמחה בעקבות הניצחון, מכבי תל אביב סיימה את המשחק עם חששות בנוגע לפצועים. ראשית שגיב יחזקאל, שנפגע בלסת אחרי התנגשות עם קינגס קאנגווה והוחלף. המגן פונה לצילומים ובדיקות במרכז הרפואי שמיר וייתכן שהא ייאלץ לעבור ניתוח ולהיעדר כחודשיים. הפציעה הזו עשויה לגרום לכך שאבישי כהן יישאר, למרות שכבר קיבל הודעה שהוא לא בתכניות.

במכבי תל אביב חששו גם בגלל כאבים שתורג'מן הרגיש בשריר הירך האחורי, אבל הוא הרגיע שמדובר בהתכווצות בלבד ולא במתיחה או קרע.

שחקן מכבי תל אביב שגיב יחזקאל. אריאל שלום
יחזקאל בירידה מכר הדשא/אריאל שלום

המאמן ז'ארקו לאזטיץ' אמר אחרי המשחק: "עבדנו קשה מאוד, אבל זה הגיוני כי זה משחק גדול. חשוב מאוד לנצח משחקים מהסוג הזה, באר שבע שיחקה מצוין במחצית הראשונה, עם הרבה אנרגיה. כמובן שנלמד מהטעויות וננתח למה שיחקנו ככה, אבל חשוב מאוד שניצחנו".

הסרבי הוסיף: "מה היה ההבדל? באר שבע הייתה מאוד אגרסיבית ואינטנסיבית, ולקחה את כל הכדורים של ה-50-50. השחקנים שלה גם ביצעו הרבה עבירות ואנחנו התקשינו. אפשר לדבר על טקטיקה, אבל כדורגל חשוב לשחק בנחישות ולזכות בכדורים".

לאזטיץ' סיכם: "אולי נראינו לא מוכנים למשחק, למרות שהתכוננו היטב. זה חלק מהכדורגל, אבל העיקר שניצחנו. בעתיד יהיו לנו גם משחקים כאלה שלא ננצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

במחזור הבא מכבי תל אביב תתארח אצל מ.ס. אשדוד והפועל באר שבע תארח את הפועל חדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully