וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "נהיה הרבה יותר חזקים". רפאלוב: "שהקהל יהיה סבלני"

מאמן מכבי חיפה גאה בשחקניו למרות איבוד הנקודות מול ריינה: "יחסית לסיטואציה שבה הגענו אני שמח מאיך שנראינו". הקשר :"יגיעו שחקנים תוך מספר ימים, נעשים דברים מאחורי הקלעים". מימר: "ריינה הקטנה לא מפחדת"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

גם הערב (שבת) לא הצליחה מכבי חיפה להתגבר על הכבשה השחורה שלה מכבי בני ריינה, שסחטה 2:2 דרמטי במיוחד מהירוקים ובכך שתיהן איבדו נקודות ראשונות העונה. דיא סבע המשיך את כושרו המסחרר וכבש שער שלישי ברציפות עם בעיטה חופשית נהדרת לחיבורים (17), חבריו החמיצו וגיא חדידה העניש כשנגח פנימה את השוויון (61). ואז החל הטירוף: לאחר שאולכסנדר סירוטה נגח פנימה (90+3), הוא נגע ביד ברחבה ואפשר לחדידה להשלים צמד (90+14) בסיומת מורטת עצבים. וואו.

ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
איזו דרמה. בכר/דני מרון

ברק בכר אמר בסיום: "ברור שמאוד מאכזב, כבשנו בדקה ה-90 וחשבנו שניצחנו אבל יחסית לסיטואציחה שבה הגענו אני שמח מאיך שנראינו. שלטנו במשחק, יכולנו לכבוש יותר. ריינה קבוצה שכבשה הרבה ונטרלנו אותה. לחצנו טוב, עבדנו טוב, וחבל, כי רצינו לנצח אפילו בכוח. אנחנו בבנייה, שחקנים צריכים להגיע".

על הפנדל: "מה זה יעזור עכשיו מה ראיתי? לא ראיתי, אבל יש שופט והוא מחליט ולא אבקר אותם". על הקהל בסיום: "ראיתי שחפצים נשרקו ורציתי להרגיע את הקהל. הניצחון לא הושג, אבל צריך להתרכז בכדורגל ולא בעצבים".

"ידענו שאנחנו לא מגיעים במצב אידיאלי אבל בגלל זה עשינו הרבה אסיפות, ידענו שנצטרך לתת יותר בגלל החוסרים, והשחקנים עשו את זה. אפשר להתווכח על היכולת, אבל מבחינת נחישות ואגרסיביות ורצון השחקנים נתנו הכל. יש עכשיו 8 ימים עד המשחק הבא, נקווה שנתחזק, שיחזרו הפצועים, ונהיה קבוצה הרבה יותר חזקה, זה ברור".

על הסגל: "זה כדורגל, דברים קורים, שחקנים מקבלים הצעות ואת זה אי אפשר למנוע. נסיים את החלון, נראה מי יגיע, נקווה שיגיעו שחקנים שאנחנו רוצים והכל ייסגר, אז בואו נחכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
ליאור רפאלוב שחקן מכבי חיפה. דני מרון
מאמין בסגל ובמועדון. רפאלוב/דני מרון

ליאור רפאלוב הוסיף: "משחק חוץ קשה, יש לנו קבוצה פצועה שאיבדה שחקן מאוד חשוב השבוע. הגענו מוכנים. עד הגול הראשון שלטנו במשחק, היינו יכולים להגדיל את היתרון. אני מאוד מרוצה מההופעה שלנו היום, הראינו אופי. הפנדל? קשה מאוד לקבוע כן או לא. מתמונה ראשונה שראיתי זו החלטה מאוד קשה... מעניין אותי לשמוע מה החבר'ה באולפן אומרים. החלטה כל כך קשה. אין מה לעשות. היום זה נגדנו ובהמשך אולי זה יילך לטובתנו".

על הרכש שאולי יגיע אמר הקשר הוותיק: "צריך להסתכל קדימה, יש לנו משחק מאוד קשה בבית נגד בית"ר. אני מאמין מאוד בסגל שיש פה. כמובן שאנחנו חסרים שחקנים בעמדות מסוימות, והם יגיעו בימים הקרובים. אנחנו קבוצה שהולכת על הכל כל הזמן. לאוהדים אגיד שיהיו סבלניים, הרבה דברים נעשים מאחורי הקלעים והקבוצה תהיה חזקה".

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. דני מרון
"התוצאה עשתה צדק". מימר/דני מרון

מאמן ריינה שרון מימר: "התוצאה עשתה צדק. הם הניעו כדור, נתנו להם להניע, אבל הם לא הצליחו להגיע להרבה מצבים, בעוד אנחנו הגענו לאזורים שלהם והחמצנו מצבים טובים. אבל לא נתלונן, זה משחק מול מכבי חיפה, עם שחקנים כאלה מדהימים שמגיע להם שאפו ומשחקים ממש יפה - אבל ריינה הקטנה לא מפחדת מאף אחד, לא מתבטלת, מנסה לצאת למצבים ובסופו של דבר הצדק נעשה.

"כיף לי לאמן שחקנים כאלה, יש לנו עומק טוב, וזה הכוח של הקבוצה הזאת. מזל? אני לא נגד מזל. אנחנו אחרי שנה שלמה שלא קיבלנו פנדל, הרבה ספקות שלא נתנו לנו כי אנחנו קבוצה קטנה, אני מניח שהיה פנדל היום ולא קיבלנו מתנה, לא הגיע לנו להפסיד מול מכבי חיפה, עם תקציב פי 8-7 משל ריינה".

בהמשך המחזור השלישי:

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully